در حال بارگذاری ...
در هفته قرآن و عترت

«آن سوی رویا» در شهرکرد روی صحنه رفت

«آن سوی رویا» به کارگردانی ملیحه سلیمانی با پذیرفته شدن در مسابقه قران و عترت بخش نمایش صحنه ای در هفته قرآن و عترت در شهرکرد به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، این نمایش از آثارتولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری است که از سوی دبیرخانه مسابقه ی قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت مالی شده و به روی صحنه رفته است.

  نمایش «آن سوی رویا» توسط حامد مکملی نوشته شده  و انیس امیدی مقدم ،پگاه قربانی، فاطمه شاهرخی، سارا جمالی و نرگس جوانبخت در این اثر ایفای نقش می کنند.

سرپرست گروه دریژنو  سعید جوانبخت  از هنرمندان با سابقه استان است  و طراحی لباس این نمایش را  انیس امیدی مقدم به عهده داشته و طراحی صحنه نیز به عهده مهرناز لله گانی بوده است.

راحله بی غم، مریم صدیقی و فاطمه صالحی مدیر صحنه و منشی صحنه اثر هستند و رضا سلیمی و رضا جوانبخت نیز ساخت دکور را به عهده داشته اند موسیقی این نمایش را سجاد شیرازی ساخته است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، آن سوی رویا همزمان با هفته قرآن و عترت در استان چهارمحال و بختیاری در تماشاخانه مهر شهرکرد به روی صحنه است.




مطالب مرتبط

با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند

پس از بررسی آثار متقاضی حضور در چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری هیئت انتخاب 6 نمایش را جهت حضور در این رویداد معرفی و 3 نمایش را مشروط و منوط به بازبینی مجدد برای حضور معرفی کردند.

|

نظرات کاربران