در حال بارگذاری ...
مدیر مرکز هنرهای نمایشی استان خبر داد:

جدول بازبینی آثار سی امین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد

جدول بازبینی آثار متقاضی شرکت در سی‌امین جشنواره استان چهارمحال و بختیاری از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شد.

اصغر اشراقی مدیر مرکز هنرهای نمایشی استان در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: با پایان یافتن مهلت ثبت نام در جشنواره 14 اثر از 14 کارگردان در استان چهارمحال و بختیاری به دبیرخانه جشنواره رسید و ستاد جشنواره پس از بررسی مدارک دریافتی، جدول بازبینی آثار را تهیه و منتشر کرد.

اشراقی افزود: فراخوان سی امین دوره جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری با هماهنگی و همکاری انجمن هنرهای نمایشی در بهمن ماه 1396 اعلام عمومی شد در فراخوان این دوره از جشنواره و بر اساس آئین نامه برگزاری تاکید بر اجرای عموم نمایش ها بود و تنها شرط حضور در جشنواره انجام اجرای عموم نمایش ها تا پیش از تاریخ بازبینی آثار اعلام شد.

او گفت: در این دوره از جشنواره 7 اثر از شهرکرد، 2 اثر از شهرستان بروجن، 3 اثر از شهرستان فارسان، 1 اثر از شهرستان لردگان و 1 اثر از شهر فرخ شهر در بازبینی سی امین جشنواره حضور دارند.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی استان افزود: نمایش های شرکت کننده در این دوره از جشنواره همگی اجرای های عموم خود را رفته و امادگی لازم برای شرکت در جشنواره سی ام را داا هستند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری سی امین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری با دبیری قاسم اسماعیلی دهکردی از 14 الی 18 شهریور در شهرکرد برگزار می شود.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران