در حال بارگذاری ...

پنج نمایش به اولین جشنواره تئاتر استانی طنز فارسان راه پیدا کرد

هیات بازبین اولین جشنواره تئاتر استانی طنز فارسان پس از باربینی آثار پنج نمایش را برای شرکت در جشنواره معرفی کرد.

به گزارش چهارمحال و بختیاری، مسئول مرکز هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: گروه انتخاب اولین جشنواره تئاتر استانی طنز فارسان متشکل از بهروز زمانی، هوشنگ عزیزی پور و علی جمالی ، پس از تماشای آثار به صورت زنده پنج  اثر را براى حضور در این جشنواره برگزیدند.

اصغر اشراقی افزود: 13 اثر نمایشی برای بازبینی این جشنواره انتخاب شده بود که هیات انتخاب پس از بررسی و جلسه ی شور پنج اثر را به دبیرخانه جشنواره معرفی کرد.

او گفت: نمایش «ما چی داریم» به کارگردانی « شجاع محمدی»، نمایش « خانه کاغذی به کارگردانی « حسن مجیدی»، نمایش «سوختن مداوم بر محور صندوق نسوز» به کارگردانی رضا علوی ، نمایش« توهم خوشبختی» به کارگردانی پیام صفدری و  نمایش « معرکه سیاه،سفید،سرخ» به کارگردانی محمد جواد حجتی پنج اثر راه یافته به اولین جشنواره تئاتر استانی طنز فارسان هستند.

 اشراقی اظهار داشت: اولین جشنواره تئاتر استانی طنز فارسان  از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان و انجمن نمایش استان در راستای اهمیت طنز در ایران و نیاز مبرم جامعه امروز به نشاط و شادابی و ضرورت کارکرد طنز در شرایط اجتماعی کنونی  برگزار می شود.

مسئول مرکز هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره تئاتر استانی طنز فارسان به صورت رقابتی است  و به نفرات برتر این جشنواره در زمینه بازیگری، کارگردانی، نمایشنامه و ... جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، اولین جشنواره تئاتر استانی طنز از 11 الی 14 دی ماه در شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش فراگیر (صحنه‌ای) جشنواره تئاتر فجر

مصطفی محمدی‌دوست: «کَل»، نقدی بر شکار است
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش فراگیر (صحنه‌ای) جشنواره تئاتر فجر

مصطفی محمدی‌دوست: «کَل»، نقدی بر شکار است

مصطفی محمدی‌دوست، نویسنده و کارگردان نمایش «کَل» می‌گوید نمایش او، هشداری برای کشتن است، چراکه کشتن، کشتن می‌آورد و حرف این نمایش، درواقع نقدی است بر شکار.

|

جوایز بخش فراگیر  جشنواره تئاتر فجر در دست هنرمندان چهارمحال و بختیاری

جوایز بخش فراگیر جشنواره تئاتر فجر در دست هنرمندان چهارمحال و بختیاری

هنرمندان چهارمحال و بختیاری که با نمایش«کَل» در بخش فراگیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر حضور داشتند تندیس جشنواره، دیپلم افتخار نمایش اثر برگزیده، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار بخش کارگردانی، دیپلم افتخار بخش موسیقی، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار بخش بازیگری مرد و سه لوح ...

|

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعلام اسامی نمایش‌های راه‌یافته به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: نمایش «کَل» کاری از هنرمندان توان‌خواه استان در این بخش از جشنواره فجر اجرا می‌شود.

|

نظرات کاربران