در حال بارگذاری ...

برگزاری کارگاه آموزشی آشنائی با جاگِلینگ در شهرکرد

کارگاه آموزشی آشنائی با جاگِلینگ هفدهم تا بیستم اسفندماه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار خواهد شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری مسئول مرکز هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت: کارگاه آموزشی آشنائی با جاگِلینگ توسط مهدی حسام الذاکرین  از تاریخ 17 الی 20 اسفند در شهرکرد برگزار خواهد شد.

اصغر اشراقی افزود: شرکت کنندگان در این دوره طی چهار روز و جمعاً دوازده ساعت نحوه ساخت ابزار و کار با ابزار جاگلینگ را فرا خواهند گرفت.

به گفته وی آموختن مهارت های سیرکی و جاگلینگ یکی از روش هایی ست که در تعدادی از متدهای بازیگری برای تربیت و آماده سازی بازیگر مورد استفاده قرار می گیرد،اگرچه برای افراد عادی نیز یادگیری این مهارت ها بسیار مفرح و شادی آور است.

 اشراقی اظهار داشت در این کارگاه حداقل دو و حداکثر چهار ابزار آموزش داده می شود که بنا به فراگیری هر هنرجو متغیر است.

علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه می توانند ،تا تاریخ دوازدهم اسفندماه به مرکز هنرهای نمایشی استان واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی (سالن غدیر) واقع در خیابان کاشانی مراجعه و یا با شماره تماس 09371240140 تماس حاصل نمایند .




مطالب مرتبط

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با تبریک این‌ روز به تمامی فعالان این عرصه هنری گفت: بی‌شک جامعه‌ای که بتواند از هنر نمایش به عنوان گویاترین ابزار هنری در مسیر راست و درست بهره گیرد، راه را برای بازنمایی هویت ...

|

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

نظرات کاربران