در حال بارگذاری ...
از سوی انجمن نمایش چهارمحال و بختیاری

کارگاه «مواجهه با تئاتر؛ چگونه تئاتر تماشا کنیم و درباره آن گفتگو کنیم» برگزار می شود

کارگاه دو روزه فهم تئاتر با عنوان«مواجهه با تئاتر؛ چگونه تئاتر تماشا کنیم و درباره آن صحبت کنیم» از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، مسئول برگزاری کارگاه در گفتگو با درگاه تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: انجمن نمایش استان به منظور استمرار برنامه‌های آموزشی و آشنایی هنرمندان استان با شیوه های دریافت نمایش، کارگاه دو روزه ای را با حضور «صادق عبدالهی» برگزار می کند.

کامیار معتمدیان افزود:  کارگاه در دو بخش نظری و عملی برگزار خواهد شد، در بخش نظری به درک رخداد فهم در تئاتر پرداخته خواهد شد. در بخش عملی  زوایایی از دو اجرای متفاوت مکبث توسط آقایان رضا ثروتی و ابراهیم پشتکوهی، واکاوی خواهد شد.

معتمدیان اظهار داشت: در این کارگاه صادق عبدالهی بر اساس مبانی هرمنوتیک فلسفی پیش خواهد رفت، و «مواجهه با تئاتر» به عنوان یک ژانر مستقل هنری مطرح خواهد شد.

مدیر گروه نمایش خورشید شهرکرد گفت:کمبود برگزاری کارگاه های آموزشی در استان بسیار احساس می شود که امیدوارم این کارگاه ها از سوی هنرمندان استان با استقبال روبه رو شود تا انجمن نمایش استان برنامه ها و کارگاه های بیشتری در آینده نزدیک با حضور اساتید برجسته تئاتر در استان برگزار کند.

به گزارش تئاتر چهارمحال وبختیاری، علاقه مندان برای شرکت و ثبت نام  در این کارگاه دو روزه میتوانند با شماره تلفن 09355477174 تماس حاصل نمایند.

دستیار علمی زیبایی شناسی و فلسفه هنر دانشگاه تهران، دستیار علمی منطق ریاضی دانشگاه تهران، مدرس کارگاه روش شناسی دریافت متن دانشگاه شهید بهشتی تهران، مدرس مجموعه کارگاه های نقد و فلسفه برای همه در قالب نقد انیمیشن در دانشگاه تهران و ...  از کارگاه ها و فعالیت های صادق عبدالهی مدرس این کارگاه دو روزه است.




نظرات کاربران