در حال بارگذاری ...

نمایش عروسکی«دالو مروارید» در شهرکرد به صحنه می‌رود

نمایش عروسکی«دالو مروارید» از سوی آموزشگاه تئاتر آرام شهرکرد و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در خانه هنرمندان حوزه هنری به روی صحنه می رود.

مدیر آموزشگاه تئاتر آرام شهرکرد در گفتگو با درگاه تئاترچهارمحال و بختیاری گفت: نمایش عروسکی «دالو مروارید» کاری از گروه نمایش تاتی فارسان به نویسندگی شعله ایلبیگی و کارگردانی مریم مرادیان فارسانی از 20 الی24 آبان ماه 1396 در خانه هنرمندان حوزه هنری به روی صحنه می رود.

رضا ولی پور دهکردی افزود:  داستان این نمایش عروسکی درباره پیرزنی ست که با مرغ و خروسی زندگی می کند  روزی خروس سکه ای پیدا می کند اما پیرزن سکه را از خروس می گیرد و پیاله ای ماست می خرد...خروس و مرغ که گرسنه هستند ماست را می خورند که باعث اتفاقات دیگر در نمایش می شود.

به گفته وی عروسک های این نمایش دستکشی و فک زن هستند و کارگردان با ایجاد خلاقیت در این اثر نمایشی گریزی نیز به سایه بازی در نمایش دالو مروارید زده است.

مدیر آموزشگاه تئاتر آرام شهرکرد افزود: سرپرست این گروه نمایشی فرشید بزرگ نیا است و نگین داودی، سارا صالحی، مریم کاظمی، ندا جمالی، مریم فدایی و مهدیه فدایی در این نمایش عروسک گردانی می کنند.

ولی پور اظهار داشت: این نمایش پیش از این نمایش برگزیده در جشنواره تئاتراستانی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بخش تئاتر عروسکی و نمایش برگزیده جشنواره تئاتر مدارس را در سال 1395 از آن خود کرده است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان برای دیدن این نمایش عروسکی می توانند از 20 الی 24 آبان ساعت 16:30 و 17:30 به خانه هنرمندان حوزه هنری واقع در چهار راه بوعلی سینا روبه روی دبیرستان فجر اسلام مراجعه نمایند.




مطالب مرتبط

با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند

پس از بررسی آثار متقاضی حضور در چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری هیئت انتخاب 6 نمایش را جهت حضور در این رویداد معرفی و 3 نمایش را مشروط و منوط به بازبینی مجدد برای حضور معرفی کردند.

|

نظرات کاربران