در حال بارگذاری ...

نمایش «رابینسون و کروزو» در شهرکرد به صحنه می رود

این نمایش به همت انجمن نمایش استان چهارمحال و بختیاری و مرکز هنرهای نمایشی در حاشیه کارگاه علیرضا کوشک جلالی در شهرکرد تولید شده است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، این نمایش کمدی در مدت زمان 70 دقیقه با بازی سید مهدی حسام الذاکرین و مصطفی رئیسی از تاریخ 7 آذر الی 17 آذر هر شب ساعت 18 در تالار مهر شهرکرد به روی صحنه خواهد رفت.
نمایشنامه با نگاهی به رمان «روبینسون کروزو»تلاش دارد بیگانه بودن و عدم امکان استفاده از زبان برای درک متقابل  را حول محور جنگ، صلح و شیوه های ارتباطی انسانها با یکدیگر روایت می کند.
داستان این نمایش روایتگر دو خلبان و دو دشمن است. جنگی بیرحم آنها را رو در روی هم قرار داده. و اکنون هر دو، پس از سقوط هواپیماهایشان از روی اجبار به جزیره کوچکی پناه آورده اند و حال و روزشان بی شباهت به «روبینسون کروزو» نیست. اما به هیچوجه نمی خواهند مثل جد مشهورشان، 28 سال از وطن شان دور بمانند.
«روبینسون و کروزو» تلاش کرده با خلق تصاویری زندگی دو دشمن را نشان دهد که پس از تلاش بسیار در رو در روی هم بودن به این نتیجه رسیده که باید برای نجات در کنار هم باشند و با کشف نقاط مشترک یک دیگر در طول نمایش  با هم بازی می کنند و خاطراتشان، در ارتباط با همسران و خانواده شان، که بی شباهت به هم نیست را با هم تقسیم می کنند و بدین ترتیب آرام آرام دوستی عمیقی بین شان شکل می گیرد.
سایر عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از: دستیارکارگردان: زهرا اسماعیلی و امیر بهاور اکبر پور طراح صحنه: اصغر اشراقی ، منشی صحنه و اجرای موسیقی: طاهره سلیمانی ، طراح نور: داود امینیان، دستیار صحنه و پردازش نور: مصطفی راد  مدیر صحنه: منیژه ابراهیمیان ، ساخت و اجرای دکور: اصغر اشراقی، حجت الله بهرامی ، طراح پوستر و بروشور: بابک آذری ، تصویربردار: میلاد غلامی تهیه کننده: انجمن نمایش استان چهارمحال و بختیاری و ...

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، نمایش «رابینسون و کروزو» با ترجمه ، دراماتورژی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی ، حاصل کارگاه بازیگری و کارگردانی خلاق وی در شهرکرد است که از 7 الی 17 آذر ماه 1396 از ساعت 18 در تالار مهر شهرکرد واقع در میرآباد غربی میدان ابوریحان به روی صحنه خواهد رفت.

 

 




نظرات کاربران