در حال بارگذاری ...

«یکی باید بخونه تا هیچکی خواب نمونه» در شهرکرد به صحنه رفت

اجرای نمایش«یکی باید بخونه تا هیچکی خواب نمونه » به کارگردانی «ثریا امینیان» و نویسندگی«وحید حکمت پناه دهکردی» کاری از واحد نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، اجرای نمایش«یکی باید بخونه تا هیچکی خواب نمونه » به کارگردانی «ثریا امینیان» و نویسندگی«وحید حکمت پناه دهکردی» کاری از واحد نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش« یکی باید بخونه تا هیچکی خواب نمونه » از نمایش های تولیدی حوزه هنری استان است که توسط گروه نمایش آرام شهرکرد و به کارگردانی ثریا امینیان تولید شده است.

امین بسیم افزود: یکی باید بخونه یک اثر کودک و نوجوان است که تلاش دارد مفاهیم دوستی، کمک به هم نوع، همدلی و سایر ارزش های انسانی را به کودکان آموزش دهد.

بسیم اظهار داشت: تولید نمایش در حوزه هنری یکی از اهداف اصلی است و امسال واحد نمایش حوزه هنری بیش از 7 اثر نمایشی را تولید و یا در دست تولید دارد.

وی گفت: سرپرست گروه نمایش آرام رضا ولی پور دهکردی است و  اکبر مرتضوی ، پریا امینی، سهراب اسماعیلی، شیوا عالی پور، حمید رضا بیگی، شیرین هیاریان، پگاه قائدی، رضا حسین زاده ، زهرا امیرخانی و آرمان براتی بازیگران این اثر نمایشی هستند .

وی اظهار داشت: داود امینیان طراحی نور و احسان بسیم  ساخت موسیقی این نمایش را انجام داده اند و اهورا ولی پور دهکردی نیز در اجرای موسیقی اثر همکاری دارد.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری افزود: در اجرای این نمایش سازمان اجتماعی ، فرهنگی، ورزشی شهرداری شهرکرد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حوزه ی هنری را همراهی کرده ند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری علاقه مندان برای دیدن این نمایش می توانند از 25 آذر الی 20 دی ماه 1396 ساعت 9 و 11 صبح  به سالن آمفی تئاتر امیرکبیر واقع در خیابان امیرکبیر جنب کتاب خانه امیرکبیر مراجعه نمایند.




مطالب مرتبط

با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند

پس از بررسی آثار متقاضی حضور در چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری هیئت انتخاب 6 نمایش را جهت حضور در این رویداد معرفی و 3 نمایش را مشروط و منوط به بازبینی مجدد برای حضور معرفی کردند.

|

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

جشنواره تئاتر استانی به عنوان با سابقه ترین رویداد هنری استان هر ساله با همدلی و همراهی هنرمندان تئاتر استان برگزار می شود چهره های هنری پنهانی که تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره هر سال انجام می دهند.

|

نظرات کاربران