در حال بارگذاری ...

اجرای عمومی نمایش «کاردین» در شهرکرد آغاز شد

اجرای عموم نمایش«کاردین» کاری از واحد نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری به نویسندگی سمیرا سلیمانی فارسانی و طراحی و کارگردانی مهدی جعفری در تماشاخانه مهر شهرکرد آغاز شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش «کاردین» کاری از گروه نمایش تاتی شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری است که توسط مهدی جعفری فارسانی کارگردانی شده است  و از 10 الی 16 دی ماه در تماشاخانه مهر شهرکرد به روی صحنه خواهد رفت.

حجت الله شیروانی افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شهرکرد، انجمن نمایش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در اجرای این اثر مشارکت داشته اند.

به گفته وی این نمایش درامی اجتماعی خانوادگی است که نقدی بر جامعه مدرن امروزی دارد.نمایش در ستایش معنویت است و دلیل تنهایی انسان معاصر را فقدان معنویت می داند.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در سال 96 از 4 اثر نمایشی صحنه ای حمایت کرده که 2 اثر آن تا کنون اجرا شده و آثار دیگر نیز تا نیمه اول اسفند ماه به روی صحنه خواهند رفت.

شیروانی با اشاره به افتتاح دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد در استان چهارمحال و بختیاری گفت : در تئاتر مردمی بچه های مسجد نیز 2 اثر در استان تولید شده و در آینده نزدیک نیز جشنواره ای با عنوان تئاتر مردمی بچه های مسجد از سوی حوزه هنری  در استان برگزار خواهد شد.

به گزارش درگاه تئاتر چهارمحال و بختیاری ، محمد حیدری، فاطمه برزکار، سارا اسماعیلی، ساناز مرتضی پور، پگاه قائدی و مهدی جعفری به عنوان بازیگر در نمایش «کاردین» ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از سرپرست گروه: فرشید بزرگ نیا، دستیار کارگردان: مریم رئیسی، طراح صحنه: مریم مرادیان فارسانی،  طراح پوستر: مهدی جعفری، طراح نور: داود امینیان و انتخاب موسیقی: سعید امیرخانی.

گفتنی است نمایش «کاردین» با کارگردانی مهدی جعفری فارسانی  از 10 تا 16 دی ماه« ساعت 18» به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه  مهر شهرکرد به صحنه میرود. تماشاخانه مهر در میرآباد غربی، میدان ابوریحان ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع است.




نظرات کاربران