در حال بارگذاری ...
بازیگر نمایش «بدن مقدس»:

ترویج هنر تئاتر در جامعه نیازمند فرهنگ سازی است

شبنم عالی بازیگر نمایش «بدن مقدس» گفت: ترویج هنر تئاتر در جامعه نیازمند فرهنگ سازی است.

به گزارش تئاتر چهرمحال و بختیاری شبنم عالی گفت: در جامعه باید فرهنگسازی شود تا هنر تئاتر در سبد کالای خانواده قرار بگیرد مردم توجیح شوند که مشاهده تئاتر به اندازه مطالعه کتاب داری اهمیت است.

عالی در حاشیه اجرا در سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر استانی به میزبانی چهارمحال و بختیاری،اظهار کرد: هنر نمایش را مردمی‌ترین و عمومی ترین هنر دانست و گفت : تئاتر یک هنر مردمی و بیان کننده دغدغه های مردم است و با حضور مردم شکل می گیرد و تا زمانی تئاتر برای مردم باشد ، روندی رو به رشد خواهد داشت.

او گفت: امروز تئاتر به دوران درخشان خود نزدیک شده است و این حاصل همیاری همه هنرمندان نمایش کشور است که در همه برنامه‌ها مانند یک خانواده در کنار هم فعالیت کنند.

وی با تاکید بر چالشی که تئاتر کشور با آن روبه‌روست، گفت: تنها امکانات نیست که می‌تواند به یاری تئاتر کشور و هنرمندان آن بیاید. بلکه فرهنگ تماشای تئاتر از سوی مردم را باید تقویت کرد.

عالی خاطرنشان کرد: فرهنگ تئاتر در دل و اندیشه مردم به چرخه اقتصادی آن کمک و خوراک مناسب فرهنگی و هنری را برای مردم تامین خواهد کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری ، نمایش بدن مقدس از استان مرکزی نخستین اجرای در جشنواره تئاتر فجر استانی چهارمحال و بختیاری بود که با استقبال خوب مخاطبان استان قرار گرفت.




نظرات کاربران