در حال بارگذاری ...
در جشنواره تئاتر فجر استانی چهارمحال و بختیاری

«خداحافظ» به صحنه رفت

نمایش «خداحافظ» به نویسندگی محمد یعقوبی و طراحی و کارگردانی آریان رضایی از استان تهران در سالن مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، در این نمایش ترانه کوهستانی و آرش صفائی به ایفای نقش پرداختند.

آریان رضایی طراحی لباس و طراحی صحنه را نیز به عهده داشت و سعید سیادت نیز  طراحی تهیه کنندگی، این نمایش را به عهده داشتند.

تهیه کننده و مدیر تولید نمایش «خداحافظ» با اشاره به موضوع این نمایش گفت: یکی از موضوعاتی که با تاکید بر آن آسیب‌شناسی شد تا در فضاهای عمومی به اجرای تئاتر ستم‌دیدگان پرداخته شود، مساله رابطه است که همه افراد جامعه فارغ از جنسیت درگیر آن هستند.

سعید سیادت افزود: تئاتر ستم‌دیدگان، یک تئاتر مردمی است که براساس ستم‌ها و دغدغه‌های اجتماعی ساخته می‌شود و منجر به برقراری ارتباط دوطرفه با مخاطب خواهد شد.

وی گفت: در اجرای این نمایش از حضور عناصر تجاری پرهیز کردیم. چراکه نمایش «خداحافظ» تئاتر مردمی است که مخاطبان خودش را دارد و به دستاویز شدن به عناصر تجاری نیاز نیست.

وی ادامه داد: تئاتری که در ارتباط با مردم ناکارآمد عمل ‌کند به سمت عناصر تجاری خواهد رفت اما نمایش «خداحافظ» از ابتدا با استقبال پرشور مخاطبان همراه بوده است.

وی از میزبانی و همراهی انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری با این رویداد مهم تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان کرد: میزبانی این استان نسبت به دیگر استانهابسیار ستودنی و شایسته بود.




نظرات کاربران