در حال بارگذاری ...
در سومین روز از جشنواره تئاتر فجر استانی چهارمحال و بختیاری

نمایش«پلکان» به صحنه رفت

نمایش «پلکان»، به نویسندگی زنده‌یاد اکبر رادی و طراحی و کارگردانی محمدرضا احمدزاده از استان گیلان در سالن مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، در این نمایش حامدپیراسته، رضا آقاجانی، امین حامدفر، میلاد دقیق، رحمتالله احمدزاده، وحید اطهاری، عمران تحریری، محمد اخوان، معصومه محمدنژاد و مریم توحیدی به ایفای نقش پرداختند.

محمدرضا احمدزاده طراحی لباس، صحنه و پوستر وبروشور، این نمایش را نیز به عهده داشتند.

طراح و کارگردان نمایش «پلکان» در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از شاخص های اصلی اجرا در این نمایش استفاده از ماسک برای بازیگران و طراحی برخی حرکت ها و فیکس شدن هاست  که ریشه در مفهوم عکس گرفتن دارد.

وی نقاط قوت این جشنواره را گروه های جوان و پر انرژی حاضر در جشنواره اعلام کرد و گفت: بایستی تشکر کرد از دلسوزی و پیگیری مسئولین اجرایی که هر طور شده جشنواره آبرومندی را برگزار کردند اما به نظر میرسد وقت آن باشد که با برنامه ریزی‌های دقیق تری در سطح مدیریتی روبرو باشیم برنامه ریزی هایی که نشان از اهمیت ویژه تئاتر در ساختار مدیریتی‌مان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برای داشتن جشنواره خوب لازم است که ابتدا در طول سال از گروه‌های مربوطه برای اجراهایی خوب حمایت شود، تصریح کرد:  به نظر می رسد باید کارگروه تقریبا ثابتی در طول سال به جشنواره استانی بپردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به شخصه از تمام تلاشهایی که گروه اجرایی جشنواره علی الخصوص اعضای انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری، دلسوزانه با وجود محدودیت ها انجام دادند سپاسگزارم.




نظرات کاربران