در حال بارگذاری ...
حامد پیراسته بازیگر نمایش «پلکان»:

تلویزیون می تواند با پخش تئاتر به حل بحران‌ها کمک کند

بازیگر نمایش «پلکان» با اشاره به نقش تلویزیون در رفع آسیب‌های اجتماعی از ضرورت نمایش های تئاتر با این مضامین برای حل بحران ها سخن گفت و اظهار کرد: تلویزیون می تواند با نمایش تئاتر به حل بحران‌ها کمک کند.

به گزارش تئاتر چهرمحال و بختیاری، حامد پیراسته در حاشیه سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر استانی در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری بیان کرد: خاستگاه اصلی هنرمندان تئاتر، تلویزیون است و این یک اصل است که نه تنها در ایران بلکه در کشورهای توسعه یافته نیز وجود دارد.

وی اختصاص یک شبکه تلویزیونی به پخش  تئاتر را از مسئولین صدا و سیما مطالبه کرد و گفت: برای تزریق هوای نو و ایجاد انگیزه میان هنرمندان و هنرجویان این هنر نیاز است  این گونه نمایشها در صدا و سیما نیز بازتاب شود.

وی افزود: اعتقاد به این سینما، اعتقاد به آگاهی است و گسترش آن توانایی جامعه را برای رفع بسیاری از معضلات دوچندان می کند.

وی با اشاره به اینکه هر چقدر دایره پخش و نمایش تئاتر محدودتر و بسته تر شود فاصله بین مخاطب با تلویزیون بیشتر و بیشتر می شود، تصریح کرد:  مدیریت در دوران پیش رو باید در عین چابکی، قدرت تعامل با گروه های مختلف را داشته باشد و بتواند ظرفیت های عظیم جامعه را هدایت کند.

 




نظرات کاربران