در حال بارگذاری ...

«یک حکایت از چندین حکایت کدخدا» در شهرکرد به صحنه می رود

نمایش «یک حکایت از چندین حکایت کدخدا» کاری از واحد نمایش حوزه هنری و انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری ۳ تا ۸ بهمن در تماشاخانه مهر شهرکرد به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، نمایش «یک حکایت از چندین حکایت کدخدا» کار از گروه نمایش ایل لردگان است که توسط سید اکبر دانیالی لردگانی طراحی و کارگردانی شده است.
دانیالی کارگردان این اثر نمایشی در گفتگوبا تئاتر چهارمحال گفت: این نمایش تلاش دارد در یک فضایی گروتسک برشی از زندگی یک رزمنده را نشان دهد که برای 8 سال دفاع مقدس به جبهه های حق علیه باطل رفته و پس از سالها پیکر این شهید به روستای آنها باز می گردد.
او گفت: این نمایش در دو ورژن کار شده که در ورژن اول به صورت تک بازی اجرا خواهد شد و برای جشنواره تئاتر تکخند حوزه هنری کرج نیز پذیرفته شده و در ورژن دوم آن که از 3 تا 8 بهمن ماه در تماشاخانه مهر اجرا خواهد شد بازیگران دیگر هم در این اثر حضور دارند.
سیداکبر دانیالی، مصطفی حسنی، طاهره نادری و علی جمالی بازیگران این اثر نمایشی هستند و  «سید هادی دانیالی» طراح نور،« ام البنین فرهنگ» طراح صحنه و لباس و «غلامرضا اردشیری» موسیقی، در این نمایش همکاری می کنند.
به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان برای تماشای این نمایش می توانند از 3 الی 8 بهمن 1396 ساعت 18:30 به تماشاخانه مهر شهرکرد واقع درشهرکرد، میر آباد غربی، میدان ابوریحان مراجعه نمایند.




مطالب مرتبط

با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند

پس از بررسی آثار متقاضی حضور در چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری هیئت انتخاب 6 نمایش را جهت حضور در این رویداد معرفی و 3 نمایش را مشروط و منوط به بازبینی مجدد برای حضور معرفی کردند.

|

از سوی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری:

اجرای نمایش میدانی «ضامن» در مدارس شهرستان لردگان
از سوی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری:

اجرای نمایش میدانی «ضامن» در مدارس شهرستان لردگان

نمایش میدانی «ضامن» به نویسندگی سید اکبر دانیالی و کارگردانی حمیرا احمدی تولید دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری از روستای «باغ انار» در مدارس شهرستان لردگان اجرا شد.

|

نظرات کاربران