در حال بارگذاری ...

تماشاخانه مهر تهران میزبان نمایش«یکی باید بخونه تا هیچکی خواب نمونه» از شهرکرد

نمایش«یکی باید بخونه تا هیچکی خواب نمونه » به کارگردانی «ثریا امینیان» و نویسندگی«وحید حکمت پناه دهکردی» کاری از واحد نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری به دعوت حوزه هنری کشور در تماشاخانه مهر تهران به روی صحنه می رود.

حجت الله شیروانی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش« یکی باید بخونه تا هیچکی خواب نمونه » از نمایش های تولیدی حوزه هنری استان است که توسط گروه نمایش آرام شهرکرد و به کارگردانی ثریا امینیان تولید شده است.

شیروانی افزود: یکی باید بخونه یک اثر کودک و نوجوان است که تلاش دارد مفاهیم دوستی، کمک به هم نوع، همدلی و سایر ارزش های انسانی را به کودکان آموزش دهد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: این نمایش به دعوت حوزه هنری کودک و نوجوان و مرکز هنرهای نمایش حوزه هنری کشور از 16 تا 18 بهمن ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری تهران به روی صحنه خواهد رفت.

شیروانی اظهار داشت: تولید نمایش در حوزه هنری یکی از اهداف اصلی است و امسال واحد نمایش حوزه هنری بیش از 7 اثر نمایشی را تولیدکرده و یا در دست تولید دارد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری ، سرپرست گروه نمایش آرام رضا ولی پور دهکردی است و  اکبر مرتضوی ، پریا امینی، سهراب اسماعیلی، شیوا عالی پور، حمید رضا بیگی، شیرین هیاریان، پگاه قائدی، رضا حسین زاده ، زهرا امیرخانی و آرمان براتی بازیگران این اثر نمایشی هستند .

همچنین داود امینیان طراحی نور و احسان بسیم  ساخت موسیقی این نمایش را انجام داده اند و اهورا ولی پور دهکردی نیز در اجرای موسیقی اثر همکاری داشته است.

گفتنی است این نمایش از 16 تا 18 بهمن در تماشاخانه مهر حوزه هنری صبح ها چندین اجرا برای مدارس تهران بزرگ خواهد داشت.




مطالب مرتبط

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

جشنواره تئاتر استانی به عنوان با سابقه ترین رویداد هنری استان هر ساله با همدلی و همراهی هنرمندان تئاتر استان برگزار می شود چهره های هنری پنهانی که تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره هر سال انجام می دهند.

|

گزارشی از نخستین روز برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی در شهرکرد

افزایش نشاط اجتماعی با آیین‌هایی که با امید زنده‌اند
گزارشی از نخستین روز برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی در شهرکرد

افزایش نشاط اجتماعی با آیین‌هایی که با امید زنده‌اند

در آیین افتتاحیه بخش‌هایی از بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی سنتی که پنجشنبه ششم مهر در شهرکرد برگزار شد، هنرمندان و مسئولان از تاثیر برگزاری این رویداد بر نشاط‌آفرینی در جامعه، همدلی اقوام ایرانی باهم، حفظ میراث فرهنگ ملی و آشنایی هرچه بیشتر مردم با ...

|

اجرای 6 نمایش در نخستین روز از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در شهرکرد

اجرای 6 نمایش در نخستین روز از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در شهرکرد

بیست‌ویکمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در بخش نمایش‌های فردی، معرکه‌ها، نقالی و روایت‌های ملی و کارآواها، نخستین روز از برگزاری خود را در ششمین روز از ماه مهر با اجرای 6 گروه هنری در محوطه فرهنگسرای بزرگ شهرکرد و با استقبال گرم مردم چهارمحال و بختیاری، پشت سر گذراند.

|

نظرات کاربران