در حال بارگذاری ...

فراخوان اولین جشنواره تئاتر استانی طنز فارسان منتشر شد

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان از برگزاری اولین جشنواره تئاتر استانی طنز در این شهرستان خبر داد و گفت: استفاده از شیوه های نمایش های بومی و ایرانی در ساختار نمایش ها یکی از موضوعات جشنواره تئاتر استانی طنز است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، علی اسلامی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان افزود: اولین جشنواره تئاتر استانی طنز فارسان در راستای اهمیت طنز در ایران و نیاز مبرم جامعه امروز به نشاط و شادابی و ضرورت کارکرد طنز در شرایط اجتماعی کنونی برگزار می شود.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان میزبان اولین جشنواره تئاتر استانی طنز فارسان است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان، توجه به کارکرد طنز در آثار دفاع مقدس، توجه به معضلات و آسیب های اجتماعی، توجه به طنز در ادبیات و فرهنگ فولکلور و استفاده از شیوه های نمایش های بومی و ایرانی در ساختار نمایش ها را از موضوعات اولین جشنواره تئاتر استانی طنز فارسان عنوان کرد.

اسلامی بابیان اینکه اولین جشنواره تئاتر استانی طنز فارسان به صورت رقابتی است گفت: به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

وی بابیان اینکه هنرمندان باید تولیدات خود را حداکثر تا 5 اردیبهشت سال 97 به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان تحویل دهند ابراز کرد: اولین جشنواره تئاتر استانی طنز فارسان اردیبهشت سال 97 در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان برگزار می شود.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 33226066-038 تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش فراگیر (صحنه‌ای) جشنواره تئاتر فجر

مصطفی محمدی‌دوست: «کَل»، نقدی بر شکار است
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش فراگیر (صحنه‌ای) جشنواره تئاتر فجر

مصطفی محمدی‌دوست: «کَل»، نقدی بر شکار است

مصطفی محمدی‌دوست، نویسنده و کارگردان نمایش «کَل» می‌گوید نمایش او، هشداری برای کشتن است، چراکه کشتن، کشتن می‌آورد و حرف این نمایش، درواقع نقدی است بر شکار.

|

جوایز بخش فراگیر  جشنواره تئاتر فجر در دست هنرمندان چهارمحال و بختیاری

جوایز بخش فراگیر جشنواره تئاتر فجر در دست هنرمندان چهارمحال و بختیاری

هنرمندان چهارمحال و بختیاری که با نمایش«کَل» در بخش فراگیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر حضور داشتند تندیس جشنواره، دیپلم افتخار نمایش اثر برگزیده، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار بخش کارگردانی، دیپلم افتخار بخش موسیقی، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار بخش بازیگری مرد و سه لوح ...

|

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعلام اسامی نمایش‌های راه‌یافته به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: نمایش «کَل» کاری از هنرمندان توان‌خواه استان در این بخش از جشنواره فجر اجرا می‌شود.

|

نظرات کاربران