در حال بارگذاری ...
جعفر مردانی معاون سیاسی امنیتی استانداری

جشنواره تئاتر معلولان برای یافتن زبان مشترک طراحی شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره تئاتر معلولان به منظور دستیابی همگان از هنر معلولان و یافتن زبان مشترک بین معلولان ومردم عادی طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری،  جعفر مردانی پیش از ظهر امروز در آئین رونمایی از پوستر جشنواره معلولان در استان اظهار داشت: سازمان بهزیستی متولی اصلی سلامت روان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اشتغال و مسکن مددجویان است و از سوی دیگر مطالبات و حقوق شهروندی معلولان را پیگیری می‌کند.

او افزود: بهزیستی در راستای فعالیت‌های خود خدمات مطلوبی را به معلولان ارائه می‌کند و در جهت رفع مشکلات آن‌ها و ارتقاء سطح آگاهی عمومی نسبت به تغییر نگرش مردم به معلولان تلاش خوبی کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر معلولان بیان کرد: این جشنواره به منظور دستیابی همگان و یافتن زبان مشترک طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین آفتاب با حضور 250 نفر از 5 استان از 12 الی 15 اسفند در شهرکرد برگزار می‌شود.




نظرات کاربران