در حال بارگذاری ...
مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری:

معلولان موفق چهارمحال وبختیاری معرفی شوند

مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: مجموعه صدا و سیما و بهزیستی سطح تعامل و همکاری خوبی با یکدیکر دارند و رسالت مشترک آن‌ها در بحث آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است.

عظیمی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و خدمات‌رسانی به خانواده معلولان از جمله فعالیت‌های است که از سوی بهزیستی انجام و در حوزه رسانه‌ها باید به آن پرداخته شود چرا که مهم‌ترین کاری که رسانه باید انجام دهد معرفی افراد معلول موفق است.

وی گفت: افراد معلول موفق که زمینه اشتغال را برای افرادی دیگر فراهم کرده‌اند باید معرفی شوند تا روحیه‌ و انگیزه‌ای برای افراد معلول دیگر و جوانان ایجاد کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اعتقاد ما این است که وقتی جشنواره‌ای در استان برگزار می‌شود تمامی دستگاه‌های اجرایی باید در کنار هم باشند تا این برنامه به خوبی اجرا شود بنابراین در پوشش این جشنواره صدا و سیما در کنار بهزیستی خواهد بود.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، در این مراسم در راستای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره تفاهم‌نامه‌ای فی ما بین بهزیستی، صدا و سیما، انجمن نمایش استان، حمل و نقل،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دهیاری‌ها منعقد گردید.

جشنواره تئاتر معلولان با حضور 250 نفر از 5 استان از 12 الی 15 اسفند در شهرکرد برگزار می‌شود.

 




نظرات کاربران