در حال بارگذاری ...

راه یابی نمایش «یک حکایت از چندین حکایت کدخدا» به جشنواره تئاتر تکخند

نمایش «یک حکایت از چندین حکایت کدخدا»به کارگردانی سید اکبر دانیالی کاری از واحد نمایش حوزه هنری و گروه تئاتر ایل لردگان به جشنواره تئاتر تکخند در کرج راه پیدا کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، جشنواره تئاتر طنز« تکخند» جشنواره ای بازیگر محور بوده که نمایش های آن تنها با حضور یک بازیگر اجرا می شوند.این جشنواره از سوی حوزه هنری استان البرز برگزار می شود.

نمایش « یک حکایت از چندین حکایت کدخدا» با 7 اثر نمایشی دیگر از استان های البرز، گیلان، کرمانشاه، یزد،خراسان شمالی و فارس رقابت خواهد کرد.

این نمایش تلاش دارد در یک فضای گروتسک، برشی از زندگی یک رزمنده را نشان دهد که برای 8 سال دفاع مقدس به جبهه های حق علیه باطل رفته و پس از سالها پیکر این شهید به روستای آنها باز می گردد.

سیداکبر دانیالی، مصطفی حسنی، طاهره نادری، علی جمالی،سید هادی دانیالی، ام البنین فرهنگ وغلامرضا اردشیری عوامل این نمایش هستند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری ، جشنواره تئاتر تکخند از 6 الی 8 اسفند در استان البرز « کرج»  با حضور 8 گروه نمایشی برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند

پس از بررسی آثار متقاضی حضور در چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری هیئت انتخاب 6 نمایش را جهت حضور در این رویداد معرفی و 3 نمایش را مشروط و منوط به بازبینی مجدد برای حضور معرفی کردند.

|

نظرات کاربران