در حال بارگذاری ...

« و صدا این همیشه ترسان » در فارسان به روی صحنه رفت

نمایش « و صدا این همیشه ترسان» به نویسندگی مسلم سلیمانیان چالشتری و کارگردانی مصطفی محمدی دوست در قارسان به روی صحنه رفت.

مصطفی محمدی دوست کارگردان این اثر نمایشی در گفتگو با درگاه تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت:  این نمایش کاری از گروه نمایش آستاره فارسان است که به جشنواره تئاتر منطقه ای آفتاب معلولین نیز راه پیدا کرده است.
محمدی دوست افزود: نمایش «و صدا این همیشه ترسان» داستانی با مفاهیم بومی و محلی است که داستان های محلی بومی منطقه چهارمحال و بختیاری را با زبان نمایشی به تصویر می کشد.
کارگردان این نمایش اظهارکرد: شخصیت های این نمایش محلی و بومی ساده و باور پذیر هستند، دراجرای اثر تلاش شده با ایجاد باور پذیری بیشتر نمایش، ارتباط مخاطب با اثر را عمیق تر کنیم. 
به گفته او، در این نمایش حجت الله یدللهی ، راضیه سلطانی، محسن ریاحی، حسین یدالهی، افشار ریاحی، پری امیری، زهرا زمانپور، زهرا محمدی، زهرا عیدی و تهمینه قاسمپور ایفای نقش می کنند. 
معصومه یدللهی ، منشی صحنه،محمد محمدی و حجت یدللهی طراحان صحنه، محمدمحمدی طراح نور، زهرا محمدی طراح لباس، و مصطفی محمدی و سپهر نصیری موسیقی ، از دیگر عوامل این نمایش هستند.
به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری ، این نمایش تا 10 اسفند هر روز ساعت 16 در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان به روی صحنه است.




نظرات کاربران