در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه جشنواره تئاتر معلولین

جدول جدول اجرایی نمایش های پنجمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولین «آفتاب» در شهرکرد منتشر شد

از سوی دبیرخانه جشنواره تئاتر معلولین جدول جدول اجرایی نمایش های پنجمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولین «آفتاب» در شهرکرد منتشر شد

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، جدول جدول اجرایی نمایش های پنجمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولین «آفتاب»  در شهرکرد به شرح زیر است:

نمایش روز اول (شنبه 12 اسفند):

افتتاحیه این جشنواره ساعت 9 صبح در آمفی تئاتر بنیاد شهید شهرکرد برگزار خواهد شد.

*نمایش «میم مثل ماهی » به کارگردانی حمید دربانی از تهران ساعت 10  در سالن امیرکبیر و نمایش «کاش خوابت را ندیده بودم» از احمد مطوری از استان البرز ساعت 11:30 در پلاتوی امیرکبیر به روی صحنه می رود.

*نمایش «گرگم و گله می برم » به کارگردانی عاطفه کاویی از اصفهان ساعت 15 در آمفی تئاتر بنیاد شهید و نمایش« شازده کوچولو» ساعت 16 در تماشاخانه مهر به روی صحنه خواهد رفت  

*نمایش «افسانه نصفه و نمیه » به کارگردانی اعظم بابائیان از اصفهان و نمایش « ایستگاه» به کارگردانی سمیه انصاری از اراک ساعت 18:30 در سالن و پلاتوی امیرکبیر به روی صحنه خواهد رفت.

گفتنی است نمایش خیابانی «نگاهم کن» به کارگردانی اعظم دلداده از استان قم نیز ساعت 17:30 در مجتمع تجاری امام صادق شهرکرد اجرا خواهد شد.

نمایش روز دوم (یکشنبه 13 اسفند):

 

*نمایش «اژدهاک » به کارگردانی مرضیه اسماعیلی از شهرکرد ساعت 9 صبح  در سالن امیرکبیر و نمایش «پاهای خانم هزار پا» به کارگردان مهدی خجسته از استان قم ساعت 10:30 در تماشاخانه مهر به روی صحنه می رود.

*نمایش «گلنار » به کارگردانی ابولفضل قاسمی از تهران ساعت 15 در آمفی تئاتر بنیاد شهید و نمایش« شب سکوت سطل آشغال» به کارگردانی مجید احمدی از تهران ساعت 16 در تماشاخانه مهر به روی صحنه خواهد رفت  

*نمایش «از گل تا دل» به کارگردانی سکینه صادقی از شهرکرد ساعت 18:30 در سالن امیرکبیر به روی صحنه خواهد رفت.

گفتنی است نمایش خیابانی «نجواهای دالو» به کارگردانی حجت یدالهی ازشهرکرد ساعت 11:30 در محوطه تماشاخانه مهر و نمایش« ماده ی هفت بند الف» به کارگردانی افشین قاسمی ساعت 17:30 در مجتمع تجاری امام صادق شهرکرد اجرا خواهد شد.

نمایش روزسوم (دوشنبه 14 اسفند):

 

*نمایش «ابریشم » به کارگردانی یاسمین بی داودی از استان البرز ساعت 9 صبح  در سالن امیرکبیر و نمایش «کوتی و موتی » به کارگردان احسان صانعی از استان اصفهان ساعت 10:30 در تماشاخانه مهر به روی صحنه می رود.

*نمایش «قصه ی مردی که لب نداشت » به کارگردانی عاظفه امیرخانی  ازشهرکرد ساعت 15 در پلاتوی امیرکبیر و نمایش« و صدا این همیشه ترسان» به کارگردانی مصطفی محمدی ساعت 16 در تماشاخانه مهر به روی صحنه خواهد رفت  

*نمایش «ماهی کوچک نقره ای » به کارگردانی منوچهر آذر ازاستان البرز ساعت 18:30 در سالن امیرکبیر به روی صحنه خواهد رفت.

گفتنی است نمایش خیابانی «به یک اتفاق ساده نیاز مندیم  » به کارگردانی مجتبی خلیلی ازاستان اصفهان ساعت 17:30 در مجتمع تجاری امام صادق شهرکرد اجرا خواهد شد.

 

آئین اختتامیه روز سه شنبه 15 اسفند ساعت 9 صبح در آمفی تئاتر بنیاد شهید برگزار می شود.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری پنجمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولین «آفتاب» ۱۲ تا ۱۵ اسفندماه با شرکت گروه‌های هنری از استان‌های تهران، اصفهان، قم، مرکزی، البرز و چهارمحال و بختیاری، در شهرکرد برگزار می‌شود.




نظرات کاربران