در حال بارگذاری ...

تجلیل از ۱۵۰ هنرمند معلول در اختتامیه جشنواره تئاتر معلولین آفتاب در شهرکرد

آیین اختتامیه پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین «آفتاب» در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری ، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین «آفتاب» ۱۵ اسفند ۹۶ با حضور افروز صفاریفرد مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور و مسئولان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

پنجمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولین آفتاب از ۱۲ تا ۱۵ اسفندماه جاری، ۶ گروه هنری از استان‌های تهران، اصفهان، قم، مرکزی، البرز و چهارمحال و بختیاری، در سه بخش صحنه ای، خیابانی و کودک و نوجوان با هم به رقابت پرداختند.

در این آیین از ۱۵۰ هنرمند معلول در رشته های بازیگری، کارگردانی، نمایشنامه نویسی، طراحی صحنه، طراحی نور، طراحی آفیش و بروشور، موسیقی و ... تجلیل به عمل آمد.

در بخش بزرگسال این جشنواره نمایش« اژدهاک» به کارگردانی مرضیه اسماعیلی از شهرکرد به عنوان نمایش برگزیده معرفی شد.

در بخش خیابانی این جشنواره نیز «نمایش به یک اتفاق ساده نیاز داریم» از مجتبی خلیلی از استان اصفهان به عنوان نمایش برگزیده معرفی شد.

در بخش کودک و نوجوان نیز نمایش «ابریشم»  از یاسمین پی داودی از استان البرز به عنوان نمایش برگزیده معرفی شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، قطب الدین صادقی، سهراب سلیمی و علی اصغر همت داوری بخش بزرگسال و خیابانی این جشنواره را به عهده داشتند و دکتر حسن دولت آبادی، هنگامه مفید و زهرا صبری نیز عهده دار داوری بخش کودک و نوجوان پنجمین جشنواره تئاتر معلولین منطقه ای آفتاب بودند.

پنجمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولین «آفتاب» ۱۲ تا ۱۵ اسفندماه با شرکت گروه‌های هنری از استان‌های تهران، اصفهان، قم، مرکزی، البرز و چهارمحال و بختیاری، در شهرکرد برگزار شد.




نظرات کاربران