در حال بارگذاری ...

«یوسف کنعان» در شهرکرد به صحنه رفت

نمایش «یوسف کنعان» به کارگردانی «رضا علوی اشکفتکی» و نویسندگی «مرتضی داریوندنژاد» در شهرکرد به روی صحنه رفت.

رضا علوی کارگردان این نمایش در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت:  نمایش کودک و نوجوان «یوسف کنعان» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری از 1 تا 11 اردیبهشت در آمفی تئاتر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه است.

علوی افزود: «یوسف کنعان» روایتی است از خرده شدن حضرت یوسف توسط گرگ که از زبان بچه گرگ توطئه برادران یوسف را بَرملا می کند.

او گفت: این نمایش توسط حمید رضا خواجوی از هنرمندان استان بازنویسی شده و زهرا علیدادی، زهرا شاهقلیان، مریم امانی، مینا رضایی، نسیم امینی، مهدی کرمی، ابوالفضل قادریان،احمدرضا بهرامیان، رضا فروزنده، رضا صفی، هاشم رحیمی، زهرا رضایی در آن ایفای نقش می کنند.

این کارگردان جوان افزود: موسیقی این اثر را صادق چلگردی ساخته است و معصومه رئیسی، سینا کوهی، کامران حیدری، آرش طاهریان، کیمیا کوهی کمالی، محمدرضا توحیدی، فاطمه کمالی و فرشته سلطانی از دیگر عوامل این نمایش هستند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری این نمایش صبح ها در ساعت 9 و 11 ویژه مدارس و بعد اظهرها ساعت 17 در آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در شهرکرد، میرآبادغربی، میدان ابوریحان به روی صحنه می رود.

 

 

 

 




نظرات کاربران