در حال بارگذاری ...

آثار راه یافته به نخستین همایش تئاتر تک نفره شهرکرد معرفی شدند

از سوی هیات بازبین نخستین همایش تئاتر تک نفره آثار راه یافته برای اجرای عموم معرفی شدند.

مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام شهرکرد در گفتگو با پایگاه تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: آثار دومین همایش تئاتر تک نفره با حضور فرشید بزرگ نیا، ثریا امینیان و امین بسیم  30 تیر و 1 مرداد ماه در شهرکرد بازبینی شدند که از سوی هیئت بازبین 5 اثر نهایی برای اجرای عموم در این همایش معرفی شدند.

رضا ولی پور دهکردی افزود: «من موجودی احساساتی هستم» به کارگردانی: فهیمه خسروی  از  فارسان ، نمایش «بهمن» به     کارگردانی: نادیا شاهرخ از فرخ شهر، نمایش «درستکارترین قاتل دنیا» به کارگردانی: بهزاد ترابیان از شهرکرد، نمایش «آنالیز» به کارگردانی : علی توکلی از شهرکرد و نمایش «قرار ملاقات» به کارگردانی: اکبر مرتضوی  از شهرکرد 5 اثری هستند که مشروط  به رعایت مواردی بدون اولویت از سوی هیئت بازبین به دبیرخانه جشنواره برای اجرای عموم معرفی شده اند.

ولی پور اظهار داشت: بیش از 20 اثر نمایشی در این همایش حضور داشتند که نمایش های پذیرفته شده از 3 الی 17 مرداد ماه در دو سانس ساعت 20:30 و 21:30 در خانه هنرمندان اجرای عموم خواهند داشت.

مدیر آموزشگاه تئاتر آرام شهرکرد گفت: آثار اجرا شده توسط مخاطبین نمایش ها مورد ارزیابی و نظر سنجی قرار خواهند گرفت و یک اثر به عنوان اثر برگزیده از دید مخاطبان در پایان همایش معرفی خواهد شد.

ولی پور افزود: با توجه به استقبال خوبی که از این همایش شده و به منظورحمایت از آثار تولید ی دبیرخانه همایش از  هیات بازبین درخواست معرفی 4 اثر دیگر را نموده  تا پس از بازبینی مجدد و اتمام همایش این آثار اجرای عموم گذاشته شود.

ولی پور افزود: دومین همایش تئاتر تک نفره با همکاری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری برگزار می شود و باید از زجمات حوزه هنری و انجمن نمایش برای کمک به این همایش قدردانی کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، آثار برگزیده نخستین همایش تئاتر تک نفره از 3 الی 17 مرداد ماه در خانه هنرمندان حوزه هنری چهارمحال و بختیاری واقع شهرکرد، در چها راه بوعلی سینا روبه روی دبیرستان فجر اسلام به صحنه می رود.

 

 




مطالب مرتبط

با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند

پس از بررسی آثار متقاضی حضور در چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری هیئت انتخاب 6 نمایش را جهت حضور در این رویداد معرفی و 3 نمایش را مشروط و منوط به بازبینی مجدد برای حضور معرفی کردند.

|

در تماشاخانه مهر شهرکرد از امروز 5 بهمن آغاز می شود

اجرای نمایش «من هر وقت دیدمت داشتی می‌رفتی...»
در تماشاخانه مهر شهرکرد از امروز 5 بهمن آغاز می شود

اجرای نمایش «من هر وقت دیدمت داشتی می‌رفتی...»

اجرای نمایش «من هر وقت دیدمت .داشتی می رفتی...» به طراحی نویسندگی و کارگردانی مشترک مهدی جعفری فارسانی و مریم سلیمانی بابادی از 5 بهمن در تماشاخانه مهر شهرکرد آغاز می شود.

|

رضا ولی‌پور دهکردی، کارگردان نمایش «برانکو باریچو»

جشنواره تئاتر استانی در ترغیب هنرمندان جوان بسیار موثر است
رضا ولی‌پور دهکردی، کارگردان نمایش «برانکو باریچو»

جشنواره تئاتر استانی در ترغیب هنرمندان جوان بسیار موثر است

رضا ولی‌پور دهکردی، نویسنده و کارگردان نمایش «برانکو باریچو»، برگزاری جشنواره‌های تئاتر استانی را در ترغیب هنرمندان جوان برای پرداختن به این هنر، بسیار موثر می‌داند.

|

نظرات کاربران