در حال بارگذاری ...

امکان ارسال مستقیم خبرو مطالب تخصصی برای هنرمندان تئاتر چهارمحال و بختیاری درسایت ایران تئاترفراهم شد

امکان ارسال مستقیم خبر و مطالب تخصصی برای هنرمندان تئاتر چهارمحال و بختیاری در درگاه تئاتر استان از سوی سایت ایران تئاتر فراهم شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، با توجه به فعالیت 34 درگاه استانی و در راستای تسهیل اطلاع رسانی رخدادهای استان و همچنین اهمیت پوشش جامع تمامی اخبار و مطالب تخصصی شهرستان‌های کشور، لینک ارتباطی جدیدی در درگاه استان‌ها ایجاد شد که هنرمندان می‌توانند از طریق آن بدون نیاز به حساب کاربری، خبر، گزارش ، نقد ، مقاله و دیگر مطالب تخصصی مورد نظر خود را به تحریریه استانی برسانند.

اخبار ثبت شده در سبد تحریریه درگاه مورد نظر ذخیره می‌شود و پس از بررسی توسط مدیر درگاه منتشر خواهد شد.

این امکان برای درگاه های تئاتر استان های، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، اردبیل، بوشهر، تهران ، خراسان رضوی، خوزستان، قم، گیلان،همدان و یزد ایجاد شده است.

با کلیک روی لینک مورد نظر که در سمت چپ صفحه اول درگاه های ذکر شده قابل مشاهده است، کاربر وارد صفحه جدیدی می‌شود که به او امکان بارگزاری مطالب مورد نظر را به همراه آپلود 3 فرم عکس را می‌دهد.

از این پس هنرمندان وگروه‌های نمایشی از تمامی شهرستان‌ها می‌توانند با مراجعه به درگاه تئاتر استان چهارمحال و بختیاری، مستقیما و بدون اتلاف وقت اخبار خود را به سادگی بارگزاری کنند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری،به زودی تمامی درگاه‌های استانی دارای این قابلیت خواهند شد.




مطالب مرتبط

داور سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری:

جلیل رفیعی:  پیشکسوتان باید در کنار هنرمندان جوان بمانند
داور سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری:

جلیل رفیعی: پیشکسوتان باید در کنار هنرمندان جوان بمانند

جلیل رفیعی، داور سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری جوان‌گرایی در جشنواره تئاتر را اتفاقی خوب ارزیابی کرد، به‌شرط آنکه این موضوع در همراهی با پیشکسوتان پیش برود و توان آن‌ها نیز به کار گرفته شود.

|

سیروس همتی داور سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری:

جای تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره‌های استانی خالی است
سیروس همتی داور سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری:

جای تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره‌های استانی خالی است

داور سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با اشاره به خالی بودن جای تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره‌های تئاتر استانی گفت: سرمایه‌گذاری و ارائه آموزش در این حوزه به دلیل اهمیت بُن‌مایه تئاتر کودک و نوجوان و ضرورت پشتوانه سازی برای آینده تئاتر لازم است.

|

نظرات کاربران