در حال بارگذاری ...
از سوی گروه تئاتر کسری

«کوتوله ها» در بروجن به روی صحنه رفت

نمایش«کوتوله ها» از سوی گروه تئاتر کسری درفرهنگ سرای بروجن به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری نمایش«کوتو له ها» به نویسندگی حسین ناظمیان پور و کارگردانی احمد رضا حیدری از2الی 6 شهریور در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن به روی صحنه است.

حسین مردادی سرپرست گروه کسری بروجن در گفتگو با درگاه تئاتر استان گفت: نمایش«کوتوله ها» را سال گذشته نیز کار گرده ایم و امسال با نگاهی متفاوت تر و بازیگران دیگر به روی صحنه برده ایم.

مردای افزود: «کوتوله ها» داستان پسری را بیان می کند که در خلال اعزام به  مناطق جنگی در اروپای جنگ جهانی دوم ، سری هم به محله قدیمی و خانه قدیمی خودش می زند که اکنون تبدیل به پلاتوی تئاتر شده است. در واقع داستان از دریچه ذهن این پسر روایت شده و ماجراهایی را که جنگ بر سر آنها آورده است بیان می کند. این ماجراها به صورت عمده به  مسئله خود جنگ و تاثیراتی که روح جنگ بر مردم زمانه خود می گذارد از یک طرف  و تاثیرات جنگ بر اطرافیان و خانواده ها از طرف دیگر می پردازد.

او گفت: علیرضا فرهنگ، فاطمه سنایی پور، جواد حجتی و شیما کوه پیما در این نمایش ایفای نقش می کند.

مردای اظهار داشت:«عبدالله رضایی » منشی صحنه، «حسین مردای» طراحی بروشور و پوستر، « احمد رضا حیدری» طراح صحنه و « احسان صمد پور» موسیقی از دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، علاقمندان برای دیدن نمایش « کوتوله ها »که تا 6 شهریور ماه هر روز ساعت 20 به صحنه می‌رود، می توانند به پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن مراجعه کنند.

 




نظرات کاربران