در حال بارگذاری ...
مدیر مرکز هنرهای نمایشی استان خبر داد:

جدول بازبینی آثار سی امین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد

جدول بازبینی آثار متقاضی شرکت در سی‌امین جشنواره استان چهارمحال و بختیاری از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شد.

اصغر اشراقی مدیر مرکز هنرهای نمایشی استان در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: با پایان یافتن مهلت ثبت نام در جشنواره 14 اثر از 14 کارگردان در استان چهارمحال و بختیاری به دبیرخانه جشنواره رسید و ستاد جشنواره پس از بررسی مدارک دریافتی، جدول بازبینی آثار را تهیه و منتشر کرد.

اشراقی افزود: فراخوان سی امین دوره جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری با هماهنگی و همکاری انجمن هنرهای نمایشی در بهمن ماه 1396 اعلام عمومی شد در فراخوان این دوره از جشنواره و بر اساس آئین نامه برگزاری تاکید بر اجرای عموم نمایش ها بود و تنها شرط حضور در جشنواره انجام اجرای عموم نمایش ها تا پیش از تاریخ بازبینی آثار اعلام شد.

او گفت: در این دوره از جشنواره 7 اثر از شهرکرد، 2 اثر از شهرستان بروجن، 3 اثر از شهرستان فارسان، 1 اثر از شهرستان لردگان و 1 اثر از شهر فرخ شهر در بازبینی سی امین جشنواره حضور دارند.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی استان افزود: نمایش های شرکت کننده در این دوره از جشنواره همگی اجرای های عموم خود را رفته و امادگی لازم برای شرکت در جشنواره سی ام را داا هستند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری سی امین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری با دبیری قاسم اسماعیلی دهکردی از 14 الی 18 شهریور در شهرکرد برگزار می شود.

 




مطالب مرتبط

گزارشی از نخستین روز برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی در شهرکرد

افزایش نشاط اجتماعی با آیین‌هایی که با امید زنده‌اند
گزارشی از نخستین روز برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی در شهرکرد

افزایش نشاط اجتماعی با آیین‌هایی که با امید زنده‌اند

در آیین افتتاحیه بخش‌هایی از بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی سنتی که پنجشنبه ششم مهر در شهرکرد برگزار شد، هنرمندان و مسئولان از تاثیر برگزاری این رویداد بر نشاط‌آفرینی در جامعه، همدلی اقوام ایرانی باهم، حفظ میراث فرهنگ ملی و آشنایی هرچه بیشتر مردم با ...

|

اجرای 6 نمایش در نخستین روز از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در شهرکرد

اجرای 6 نمایش در نخستین روز از جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در شهرکرد

بیست‌ویکمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در بخش نمایش‌های فردی، معرکه‌ها، نقالی و روایت‌های ملی و کارآواها، نخستین روز از برگزاری خود را در ششمین روز از ماه مهر با اجرای 6 گروه هنری در محوطه فرهنگسرای بزرگ شهرکرد و با استقبال گرم مردم چهارمحال و بختیاری، پشت سر گذراند.

|

نظرات کاربران