در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیر جشنواره

جدول اجراهای سی امین جشنواره‌‎ تئاتر استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد

دبیر بیست نهمین جشنواره تئاترچهارمحال و بختیاری خبر داد: جدول اجراهای صحنه‌ای سی امین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری ، سی امین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از 14 شهریور ماه در مجتمع فرهنگی هنری مهر و آمفی تئاتر امیرکبیر شهرکرد آغاز خواهد شد.

دبیر سیامین جشنواره تئاترچهارمحال و بختیاری در گفتگو با درگاه تئاتر استان گفت: اجرای های صحنه ای نمایش های جشنواره بیست نهم در سالن مجتمع فرهنگی هنری مهر، پلاتوی امیرکبیر و آمفی تئاتر امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه خواهدرفت و جلسات نقد بررسی آثار نیز بعد از آخرین اجرا در مجتمع فرهنگی هنری مهر برپا خواهد بود.

قاسم اسماعیلی افزود: نمایش های «من موجودی احساساتی هستم» به کارگردانی فهیم خسروی از فارسان ، «تار شارلوت» به کارگردانی حمزه هاشمی ازشهرکرد ،«بالستیک زخم» به کارگردانی رسول توکلی از شهرکرد،«قرار ملاقات » به کارگردانی اکبر مرتضوی از شهرکرد، «کوتوله ها»  به کارگردانی احمد رضا حیدری از بروجن ، «یک حکایت از چندین حکایت کدخدا » به کارگردانی اکبر دانیالی از لردگان ، « مسافران» به کارگردانی ثریا امینیان از شهرکرد، « بازی با مرگ» به کارگردانی مصطفی محمدی از فارسان و نمایش « مونس» به کارگردانی ملیحه سلیمانی از فرخ شهر از جمله آثار صحنه ای هستند که در این مدت به اجرا در می آیند..

دبیر بیست نهمین جشنواره تئاتر استانی افزود: نمایش های اجرا شده در پلاتوی امیرکبیر دو اجر دارد و نمایش های اجرا شده در سالن های آمفی تئاتر یک اجرایی هستند.

سی امین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از 14 الی 17 شهریور به همت انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال وبختیاری برگزار خواهد شد.

 

 




نظرات کاربران