در حال بارگذاری ...
فهیمه خسروی شرکت کننده در سی امین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری

امیدوارم دنیا از خشونت علیه زنان خالی باشد

فهیم خسروی، بازیگر و کارگردان نمایش «من موجودی احساساتی هستم»، شرکت کننده در سی امین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشنامه این کار در اصل متن ادبی اثر خانم «ایو انسلر» است. متنی فمینیستی که به خشونت علیه زنان سراسر دنیا اعتراض می کند. بازخورد بانوان تماشاچی، بعد از دیدن نمایش فوق العاده رضایت بخش بوده است.

خسروی افزود:  من به عنوان یک زن با اجرای این نمایش می‌خواهم بگویم زنان با اینکه در جهان امروز به آن‌ها بسیار ظلم می‌شود ولی هنوز در اکثریت هستند. و امیداورم دنیا از خشونت علیه زنان عاری باشد.

او درباره شیوه اجرای اثرش گفت: شیوه اجرای این اثر تلفیقی از اجرای مدرن و پست مدرن است این نمایش تجربه اول کارگردانی من است و برای تجربه اول ار اجرای اثرم راضی بوده ام . ولی اگر بخواهم کار را دوباره به روی صحنه ببرم تلاش خواهم کرد تصویر را به جای دیالوگ جایگزین کنم .

خسروی افزود قدردان آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی آرام  و حوزه هنری برای فرصت دادن به جوانان در تئاتر استان و حمایت از هنرمندان جوان استان چهارمحال و بختیاری هستم.چرا که حضور من در همایش تئاتر تک نفره حوزه هنری و آموزشگاه تئاتر آرام باعث حضور در جشنواره تئاتر استانی شد.

خسروی درباره بازخورد مخاطبان از نمایش گفت: باز خورد تماشاگران بعداز نمایش مخصوصا خانم‌ها توام با  احساسات و  همراه یک غم عجیب ‌و غریب  بود. تمام مخاطبین این اثر با زنهای نمایش احساس همزاد پنداری کردند و با بازیگر اثر در طول نمایش گریه می کردند و می خندیدند. فکر میکنم مخاطبین اثرمکان اجرا را با رضایت ترک کردند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری ،فهیم خسروی فارسانی 22 سال دارد او 10 سال است که به تئاتر روی آورده فهیم عضو گروه آستاره فارسان به سرپرستی مصطفی محمدی دوست است او نمایش های زیادی را با عنوان بازیگر در جشنواره های مختلف هنرهای نمایشی بازی کرده و جوایز برتر جشنواره های تئاتر استانی، تئاتر منطقه ای، معلولین و غیر ه را از آن خود کرده است نمایش « من موجودی احساساتی هستم» اولین تجربه او در بخش کارگردانی تئاتر است که پس از شرکت در  دومین همایش تئاتر استانی تک نفره با آن در سی امین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری حضور دارد.

 




نظرات کاربران