در حال بارگذاری ...
احمد رضا حیدری کارگردان شرکت کننده در سی امین جشنواره تئاتر استانی

جای خالی برگزاری کارگاه های آموزشی در جشنواره تئاتر استانی بسیار حس می شود

احمد رضا حیدری کارگردان نمایش« کوتوله ها» شرکت کننده در سی امین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری گفت: جای خالی برگزاری کارگاه های آموزشی در جشنواره تئاتر استانی بسیار حس می شود.

حیدری افزود: نمایش کوتو له ها نمایشی ضد جنگ و در فضایی سوررئال کار شده که علت انتخاب من از این متن نشان دادن آسیب های جنگ به مردم دنیا است.

حیدری گفت: با توجه به فضایی سوررئال اثر ولی نمایش با استقبال خوب تماشاگران در اجرای عموم رو به رو شد.این در حالی بود که سبک و شیوه اجرای اثر به گونه ای بود که انتظار استقبال زیاد تماشکران عام را از این اثر نداشتم.

این کارگردان جوان گفت: اهمیت جشنواره تئاتر استانی در ایجاد انگیزه برای هنمندان جوان و برگزاری دورهمی تئاتر است. اگر نه اتفاق خاص و قابل توجهی با برگزاری جشنواره تئاتر استانی برای تئاتر استانها نمی افتد.

او درباره جلسات نقد بررسی آثار در جشنواره نیز گفت: جلسات نقد بررسی آثار نه تنها پیشرفتی در کار هنرمندان تئاتر حاصل نمی کند بلکه به فضایی برای  به رخ کشیدن اطلاعات هنرمندان به یک دیگر تبدیل شده است.

او گفت: برای یاد گیری و ارتقاء سطح حرفه ای هنرمندان تئاتر برگزاری کارگاه های آموزشی از دیگر فعالیت ها هنری بسیار مهمتر است و بیشتر جواب می دهد.

در پایان از زحمات انجمن نمایش استان در چند سال اخیر بسیار سپاسگزارم.

 

 




نظرات کاربران