در حال بارگذاری ...
جواد کارگردان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی

به همت هنرمندان تئاتر استان جشنواره تئاتر استانی به سی امین دوره رسیده

جواد کارگران رئیس سی امین جشنواره تئاتر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره تئاتر استانی تنها جشنواره ای است که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بدون وقفه برگزار شده و برگزاری این رویداد فرهنگی هنری به همت هنرمندان تئاتر استان چهارمحال و بختیاری سی امین دوره خود را پشت سر می گذارد.

جواد کارگران افزود: سال 1396 سال رونق تئاتر در استان چهارمحال و بختیاری بود.در این سال بیش از 15 اجرای عموم در استان صورت گرفته که هر کدام از این نمایش ها مورد حمایت مالی چه از سوی انجمن نمایش جه از سوی دیگر ارگانها و نهاد های دولتی قرار گرفته اند.برگزاری جشنواره تئاتر فجر استانی، برگزاری جشنواره تئاتر معلولین، برگزاری کارگاه های آموزشی تئاتر و ... از دیگر فعالیت های انجمن هنرهای نمایشی استان در سال 96 بوده است.

کارگران اظهار داشت: سال گذشته استان با دو نماینده در جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور داشت که امیدوارم در سال 97 نیز بیش از دو نماینده از استان در جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور داشته باشد.

رئیس سی امین جشنواره افزود: در سال گذشته واگداری تمام و کمال تئاتر استان به انجمن نمایش استان که خوشبختانه مورد وثوق نیز قرار گرفت از دیگر اقدامات خوب سال تئاتر 1396 بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سال 1397 نیز با تلاش بیشتر از سال گذشته ادامه خواهیم داد و برنامه ریزی های نیز برای ساخت پلاتوی نمایش و ارتقا بخش سخت افزاری تئاتر در استان نیز شده و با جلساتی که با استاندار و شهردار های شهر های استان داشته ایم تلاش داریم در شهرستان های استان یک پلاتوی نمایش با کمک استانداری و شهرداری ها ساخت و تجهیز شود .

کارگران اظهار داشت:  بر خود لازم می دانم از تلاش ها و پیگیری های مجددانه انجمن هنر های نمایشی استان ، گروه ها و هنرمندان خوب استان که در اعتلای فرهنگ غنی تئاتر کوشا بوده اند تقدیر و تشکر نمایم . امید آن که آینده ای سرشار از موفقیت پیش روی خانواده ی بزرگ تئاتر باشد و در سایه توجهات حضرت حق و همت عموم هنرمندان شاهد رشد، تعالی و بالندگی این هنر و نیز نهادینه تر شدنش در استان باشیم .

 




نظرات کاربران