در حال بارگذاری ...
با برگزاری آیین اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر استانی

2 نمایش از چهارمحال و بختیاری به جشنواره فجر معرفی شدند

با حضور حمید نیلی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور ، با رای هیات داوران، برترین های سی امین جشنواره استانی تئاتر چهارمحال و بختیاری شنبه شب در تماشاخانه مهر شهرکرد معرفی شدند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری  در آیین اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر استانی گفت: در این جشنواره 9 اثر از هنرمندان تئاتر استان به روی صحنه رفت.
جواد کارگران دهکردی افزود: در این جشنواره تئاترهای «بازی با مرگ» به کارگردانی مصطفی محمدی‌ دوست، «بالستیک زخم» به کارگردانی رسول توکلی، «تار شارلوت» به کارگردانی حمزه هاشمی، «قرار ملاقات» به کارگردانی اکبر مرتضوی، «کوتوله‌ها» به کارگردانی احمدرضا حیدری، «مسافران» به کارگردانی ثریا امینیان، «مونس» به کارگردانی ملیحه سلیمانی، «یک حکایت از چندین حکایت کدخدا» به کارگردانی اکبر دانیالی و «من موجودی احساساتی هستم» به کارگردانی فهیمه خسروی اجرا شد

.
به گفته وی، این آثار از سوی هیات انتخاب از میان 15 اثر ارسالی به دبیرخانه سی امین جشنواره تئاتر استانی انتخاب شدند.

براساس آرائ هیئت داوران  نمایش های «مسافران» و «کوتوله‌ها» به عنوان کار برگزیده جشنواره انتخاب شدند.

در بخش کارگرانی، ثریا امینیان برای نمایش «مسافران»، احمدرضا حیدری برای نمایش «کوتوله‌ها» و ملیحه سلیمانی نمایش «مونس» اول تا سوم شدند.

در بخش نمایشنامه هیچ کاری حائز رتبه  نشد و از نمایش «قرار ملاقات» به نویسدگی اکبر مرتضوی تقدیر به عمل آمد.

در بخش بازیگری مرد نوید جعفرزاده رتبه نخست ، اکبر دانیالی و علیرضا فرهنگ مشترکاً رتبه دوم  و مصطفی راد  رتبه سوم جشنواره را از آن خود کردند.

در بخش بازیگری زن ثریا امینیان رتبه اول ، ژاکلین اعتصامی و مهناز نجفی  به صورت مشترک رتبه دوم، فهیمه خسروی رتبه سوم را از آن خود کردند و از نرگس ایزدی نیز تقدیر به عمل آمد.

در بخش پوستر و بروشور، نمایش بالستیک زخم مورد تقدیر قرار گرفت. جایزه برتر این بخش به نمایش «من موجود احساساتی هستم » سپهر نصیری اهدا شد.

در بخش طراحی نور از شجاع مهری‌پور و نیلوفر زمانی برای طراحی نور نمایش « کوتوله ها» تقدیر شد و جایزه برتر به  بخش به داود امینیان  برای نمایش «مسافران» اهدا شد.

در بخش طراحی لباس از پگاه قائدی برای طراحی نمایش «مسافران» تقدیر شد و جایزه برتر به بخش به احمدرضا حیدری برای نمایش «کوتوله ها» اهدا شد.

در بخش موسیقی از موسیقی نمایش «بازی با مرگ» ساخت سپهر نصیری و مصطفی محمدی‌دوست تقدیر شد و جایزه برتر به احسان سعیدپور برای نمایش «کوتوله‌ها» اهدا شد.

در بخش طراحی صحنه از نمایش کوتوله‌ها احمدرضا حیدری تقدیر شد و جایزه برتر به نمایش «مسافران» عباس امینیان اهدا شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری در پایان اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر استانی نمایش های «مسافران» از شهرکرد و نمایش « کوتوله ها»  از بروجن به دبیرخانه تئاتر فجر معرفی شد.




مطالب مرتبط

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

جشنواره تئاتر استانی به عنوان با سابقه ترین رویداد هنری استان هر ساله با همدلی و همراهی هنرمندان تئاتر استان برگزار می شود چهره های هنری پنهانی که تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره هر سال انجام می دهند.

|

نظرات کاربران