در حال بارگذاری ...

جایزه ویژه کانون منتقدان تئاتر استان چهارمحال و بختیاری به نمایش «کوتوله ها» اهدا شد

در سی امین جشنواره تئاتر استانی که از ۱۴لغایت۱۷شهریورماه در شهرکرد با حضور ۹گروه شرکت کننده برگزار شد کانون منتقدان تئاتر استان جایزه ویژ ه خود را به نمایش «کوتوله ها» به کارگردانی احمدرضا حیدری از شهر بروجن اهدا کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، انجمن منتقدان تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و این دومین سال است که در جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری ضمن برگزاری جلسات نقد بررسی آثار با حضور اعضا ی خود نمایش منتخبی را معرفی می کند.

نمایش«کوتو له ها» به نویسندگی حسین ناظمیان پور و کارگردانی احمد رضا حیدری کاری از گروه نمایش کسری بروجن است.

کوتوله ها» داستان پسری را بیان می کند که در خلال اعزام به  مناطق جنگی در اروپای جنگ جهانی دوم ، سری هم به محله قدیمی و خانه قدیمی خودش می زند که اکنون تبدیل به پلاتوی تئاتر شده است. در واقع داستان از دریچه ذهن این پسر روایت شده و ماجراهایی را که جنگ بر سر آنها آورده است بیان می کند. این ماجراها به صورت عمده به  مسئله خود جنگ و تاثیراتی که روح جنگ بر مردم زمانه خود می گذارد از یک طرف  و تاثیرات جنگ بر اطرافیان و خانواده ها از طرف دیگر می پردازد.

این نمایش همچنین بازیگری دوم مرد، بهترین موسیقی، کارگردانی دوم، تقدیر طراحی صحنه را در اختتامیه جشنواره از آن خود کرد.

در پایان اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر استانی نمایش های «مسافران» به کارگردانی ثریا امینیان از شهرکرد و نمایش « کوتوله ها» به کارگردانی احمدرضا حیدری از بروجن به دبیرخانه تئاتر فجر معرفی شد.




نظرات کاربران