در حال بارگذاری ...

اساتید دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر دریژنو معرفی شدند

اساتید دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر دریژنو فرخ شهر در رشته بازیگری از سوی مدیر عامل این دانشگاه معرفی شدند.

ملیحه سلیمانی مدیرعامل شرکت  فرهنگی هنری دریژنو چهارمحال و بختیاری در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: رضا ایرانمنش، احمد رضا رافعی بروجنی، محمد رضا سمیع، حمیدرضا یوسفی و پیمان احمدی دروس تخصصی دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر دریژنو فرخ شهر را تدریس می‌کنند.

سلیمانی افزود: درس شناخت عوامل نمایش  و مبانی بازیگری را رضا ایرانمنش، تنفس و صدا سازی ، بیان بدنی  و بدن و حرکت را احمد رضا رافعی بروجنی در رشته بازیگری تدریس می‌کند.

او گفت: مبانی گریم را حمیدرضا یوسفی از اساتیدی نامی گریم کشور و پیمان احمدی نیز سلفژ و ریتم شناسی را در این دانشگاه تدریس میکند.

این هنرمند تئاتر استان اظهار داشت: محمد رضا سمیع از هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری نیز عهد دار تدریس درس اسطوره شناسی در این دانشگاه است.

به گفته او: اساتید رشته بازیگری این دانشگاه از هنرمندان شاخص و برتر کشوری هستند که پیش از این نیز در دانشگاه های مختلف ایران زمین تدریس داشتهاند.

 مدیرعامل شرکت فرهنگی و هنری دیرژنو چهارمحال و بختیاری  افزود: کلاس های این دانشگاه از اول مهر ماه آغاز شده و دانشگاه دیریژنو در  رشته های عکاسی، نوازندگی ساز ایرانی و مربی نمایش کودک در بهمن ماه 1397 دانشجو می پذیرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر دریژنو  فرخ شهر به همت هنرمندان تئاتر گروه دریژنو، شهرداری و شورای شهر فرخ شهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و با حمایت ریاست دانشگاه علمی کاربردی در مهر ماه 1397 افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران