در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

فراخوان اولین جشنواره تئاتر طنز در فارسان منتشر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان اولین جشنواره تئاتر طنز در شهرستان فارسان خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای اهمیت طنز در تاریخ ادبیات ایران و نیاز مبرم جامعه امروز به نشاط و شادابی برگزار می‌شود

به گزارش تئاتر چهار محال و بختیاری ، جواد کارگران دهکردی از آغاز فراخوان اولین جشنواره تئاتر طنز در شهرستان فارسان خبر داد و اظهار کرد: در راستای اهمیت طنز در تاریخ ادبیات ایران و نیاز مبرم جامعه امروز به نشاط و شادابی و هم‌چنین شرایط اجتماعی جامعه، این جشنواره در این شهرستان برگزار می‌شود.

او افزود: نمایش های طنز این جشنواره با موضوعات ،کارکرد طنز در آثار دفاع مقدس، معضلات و آسیب‌های اجتماعی و طنز در ادبیات و فرهنگ فولکلور برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه زمان برگزاری جشنواره تئاتر طنز در نیمه دوم آذر ماه 1397  در شهرستان فارسان است گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند فیلم آثار خود را جهت بازبینی تا 15 آذر ماه 1397 به اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فارسان ارسال کنند.

کارگران اظهار داشت:  دبیرخانه جشنواره تئاتر طنز در راستای حمایت از گروه‌های راه‌یافته به جشنواره به حداکثر پنج گروه تا سقف ٣٠ میلیون ریال کمک هزینه نقدی پرداخت می‌کند.

او افزود: آثار ارائه شده در این جشنواره باید از تولیدات جدید گروه های نمایشی باشد و دبیرخانه جشنواره از پذیرفتن آثاری که در جشنواره های دیگر شرکت داشته اند معذور است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری این جشنواره در نیمه دوم آذر ماه به صورت رقابتی برگزار خواهد شد و از سوی هیات داوران  به برگزیدگان در بخش های مختلف هنرهای نمایشی جوایز نقدی، لوح و تندیس  جشنواره اهدا خواهد شد.  

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند فیلم آثار خود را تا 15 آذر به دبیرخانه جشنواره واقع در فارسان، فرهنگ سرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فراسان ارسال نمایند.

 




نظرات کاربران