در حال بارگذاری ...

حضور نمایشنامه نویس چهارمحال و بختیاری در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

نمایشنامه «ماه و ماهی» از سمیرا سلیمانی فارسانی با ده اثر دیگر راه یافته به مرحله ارزیابی و داوری نهایی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان رقابت می کند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، هیات داوران بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان متشکل از محمد چرمشیر، حمیدرضا نعیمی و بهرام جلالی پور در مرحله نخست 10 نمایشنامه را حایز شرایط لازم  برای مرحله داوری و  ارزیابی نهایی اعلام کردند. که نمایش «ماه و ماهی» از سمیرا سلیمانی فارسانی از هنرمندان استان جزو این ده اثر می باشد.

هیات داوران این جشنواره پس از بررسی 94 نمایش رسیده به دبیرخانه 10 اثر را برای مرحله نهایی معرفی کرده است.

نمایشنامه نویسان آثار منتخب، تا مرحله نهایی ارزیابی و انتخاب فرصت دارند با بهره مندی از مشاوره استادان راهنما شامل محمد چرمشیر، حمیدرضا نعیمی و بهرام جلالی پور نسبت به ارتقای کیفی نمایشنامه های خود اقدام کنند.

در مرحله ارزیابی و داوری نهایی سه نمایشنامه برگزیده این بخش انتخاب و در مراسم اختتامیه جشنواره معرفی خواهند شد.

به گزارش تئاتر  چهارمحال و بختیاری ، بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 29 آبان تا 4 آذر ماه سال جاری در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.

سمیرا سلیمانی فارسانی متولد 1368 در فارسان است او بیش از پنج سال است که فعالیت‌های نمایشی خود را در زمینه نمایشنامه نویسی آغاز کرده‌است. سلیمانی پیش از این نیز  در جشنواره تئاتر ققنوس، جشنواره تئاتر معلولین و جایزه نمایشنامه نویسی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری رتبه های برتز را ازآن خود کرده است.او از جمله هنرجویانی است که در کارگاه های نمایشنامه نویسی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری شرکت داشته است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش فراگیر (صحنه‌ای) جشنواره تئاتر فجر

مصطفی محمدی‌دوست: «کَل»، نقدی بر شکار است
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش فراگیر (صحنه‌ای) جشنواره تئاتر فجر

مصطفی محمدی‌دوست: «کَل»، نقدی بر شکار است

مصطفی محمدی‌دوست، نویسنده و کارگردان نمایش «کَل» می‌گوید نمایش او، هشداری برای کشتن است، چراکه کشتن، کشتن می‌آورد و حرف این نمایش، درواقع نقدی است بر شکار.

|

جوایز بخش فراگیر  جشنواره تئاتر فجر در دست هنرمندان چهارمحال و بختیاری

جوایز بخش فراگیر جشنواره تئاتر فجر در دست هنرمندان چهارمحال و بختیاری

هنرمندان چهارمحال و بختیاری که با نمایش«کَل» در بخش فراگیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر حضور داشتند تندیس جشنواره، دیپلم افتخار نمایش اثر برگزیده، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار بخش کارگردانی، دیپلم افتخار بخش موسیقی، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار بخش بازیگری مرد و سه لوح ...

|

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعلام اسامی نمایش‌های راه‌یافته به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: نمایش «کَل» کاری از هنرمندان توان‌خواه استان در این بخش از جشنواره فجر اجرا می‌شود.

|

نظرات کاربران