در حال بارگذاری ...
از سوی انجمن هنرهای نمایشی

فراخوان دومین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد

فراخوان دومین دوره انتخابات هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری از سوی انجمن هنرهای نمایشی منتشر شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، فرشید بزرگ نیا رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال وبختیاری گفت: با توجه به پایان دوره انجمن هنرهای نمایشی استان و در راستای ارتقاء، ترویج و گسترش فعالیتهای نمایشی در سطح استان ، فراخوان دومین دوره انتخابات هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری از سوی انجمن نمایش استان منتشر شده است.

بزرگ نیا افزود: تعداد اعضای هیأت رئیسه­­ی شعبه استان چهارمحال و بختیاری­ سه نفر هیات رئیسه و یک نفر به عنوان بازرس است که  طی رأی گیری در مجمع عمومی استان، انتخاب می‌­شوند.

او اظهار داشت: کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات  باید یکی از اعضای هسته مرکزی گروه های نمایشی پروانه دار در استان باشند .داشتن سوابق اجرایی و حضور در جشنواره های معتبر و یا سوابق مدیریتی در زمینه تئاتر و نداشتن محکومیت کیفری و داشتن صلاحیت های عمومی از دیگر شرایط نامزد های هیئت رئیسه و بازرس انجمن نمایش است.

بزرگ نیا گفت: ثبت نام نامزدی جهت هیات رئیسه انجمن و بازرس انجمن جداگانه خواهد بود و هر فرد تنها در یکی از این دو بخش امکان ثبت نام را دارد. رای گیری هیات رئیسه انجمن و بازرس در یک زمان و به شکل مجزا انجام می‌گیرد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان گفت: گروه های ثبت شده با درجه الف و ب سه نفر و گروه های ثبت شده با درجه ج دو نفر را می توانند جهت نامزدی هیات رییسه انجمن معرفی کنند.

فرشید بزرگ نیا افزود: هر عضو هسته مرکزی در صورت عدم حضور دیگر اعضاء، در انتخابات می­‌تواند وکالت دیگر اعضاء از هسته مرکزی گروه خود را به عهده بگیرد این افراد بایدتا قبل از زمان انتخابات، فرم وکالت انتخابات را از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تحویل گرفته به امضاء موکل و به تأیید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برسانند.

گروه الف و ب دو نفر و گروه ج برای یک نفر می توانند وکالت بگیرند.( وکالت تنها مختص به گروهها غیر مرکز استان خواهد بود).

 رئیس انجمن نمایش گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واحد هنرهای نمایشی و با پر کردن فرم مربوطه جهت کاندید شدن در هیت رئیسه یا بازرس ثبت نام کنند.

 هنرمندان تئاتر استان برای ثبت نام در انتخابات انجمن نمایش می توانند تا 5 آبان 1397 به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکز هنرهای نمایشی مراجعه کنند.

 

                                                

 

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران