در حال بارگذاری ...
اصغر اشراقی مدیر مرکز هنرهای نمایشی عنوان کرد

انتخابات انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری 23 آبان ماه برگزار می شود

مدیر مرکز هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت:انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری ۲۳ آبان ماه (ساعت ۱۴:۳۰) در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، اصغر اشراقی گفت: با توجه  به هماهنگی انجام شده با انجمن هنرهای نمایشی ایران انتخابات انجمن نمایش استان چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه مورخ 23 آبان ماه ساعت 14:30 در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی ایران برگزار می شود.

اشراقی گفت17گروه ثبت شده در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت میکنند و در این دوره از انتخابات استان، 99 نفر حق رای دارند که از این تعداد 49 نفر از شهرستان ها و 50 نفر از شهرستان شهرکرد از اعضای هسته مرکزی گروه‌های نمایشی می توانند رای دهند.

او افزود: در هر برگ رای اسم سه نفر از افراد نامزد انتخابات  و یک نفر به عنوان بازرس درج خواهد شد و  داشتن کارت شناسایی موقع دریافت برگ رای برای افراد اصلی گروه های نمایشی الزامی است .

مدیر مرکز هنرهای نمایشی اظهار داشت: یکی از نکات مهم برگه های وکالت است که فقط برای گروه های شهرستان لحاظ خواهد شد  و گروه های شهرستانی می توانند برگ وکالت را از اداره ارشاد شهرستان با تایید و مهر اداره دریافت نموده و در انتخابات شرکت نمایند.

او اظهار داشت در این دوره انتخابات 6 کاندیدا با نام های فرشید بزرگ‌نیا، حسین مرادی، اکبر دانیالی، مسلم سلیمانیان، مسعود آگشته و کامیار معتمدیان به عنوان  اعضای اصلیی هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی و دو نفر به عنوان بازرس با نام های مهدی عسگری و مسعود طاهری شرکت نموده اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران