در حال بارگذاری ...

هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند

انتخابات هیات رئیسه انجمن نمایش استان چهارمحال و بختیاری با حضور پرررنگ جامعه تئاتری استان برگزار شد و هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان با آرای هنرمندان تئاتر انتخاب شدند.

انتخابات هیات رئیسه انجمن نمایش با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نمایندگان انجمن هنرهای نمایش کشور ، چهار شنبه 23 آبان در مجتمع فرهنگی هنری غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

با اتمام شمارش آرای ماخوذه به ترتیب فرشید بزرگ نیا، مسعود آگشته و کامیار معتمدیان هیات رئیسه جدید انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری شدند و  مسعود طاهری نیز به عنوان بازرس انتخاب شد.

در این دوره از انتخابات انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری با حضور  17 گروه ثبت شده نمایشی  برگزار شد که 99 نفر حق رای داشته و تعداد 93 نفر از اعضای اصلی گروه ها در این انتخابات شرکت کرده و رای داده اند .

این دوره انتخابات هیات رئیسه  انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری با حضور 5 کاندیدا برای هیات رئیسه انجمن و دو کاندیدا برای بازرس برگزار شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری ترکیب جدید انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال وبختیاری از هفته آینده فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

 




نظرات کاربران