در حال بارگذاری ...
توسط هیات انتخاب آثار دبیرخانه جشنواره فجر

آثار برگزیده سی امین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری بازبینی شد

نمایش های «مسافران» از شهرکرد و نمایش « کوتوله ها» از بروجن دو نمایش منتخب سی امین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری ۶ آذر در شهرکرد بازبینی شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، رییس انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش «مسافران» به کارگردانی ثریا امینیان  و نمایش« کوتوله ها»  به کارگردانی احمدرضا حیدری آثار برگزیده سی امین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری در روز سه شنبه 6آذر 97 توسط هیات انتخاب آثار دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر متشکل از آقایان افشین خورشیدباختری،سهراب سلیمی و محسن علیخانی بازبینی شد.

فرشید بزرگ نیا افزود: مسافران به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی ثریا امینیان کاری از گروه نمایش آرام شهرکرد است که ژاکلین اعتصامی، نوید جعفر زاده، ثریا امینیان، مصطفی راد، مهناز نجفی و آرش فروزنده در آن ایفای نقش می کنند.این اثر رتبه اول کارگردانی، بازیگری مرد، طراحی صحنه و ... را در جشنواره سی ام ازآن خود کرده است.

او گفت: نمایش«کوتو له ها» به نویسندگی حسین ناظمیان پور و کارگردانی احمد رضا حیدری کاری از گروه نمایش کسری بروجن است که  علیرضا فرهنگ، فاطمه سنایی پور، جواد حجتی و شیما کوه پیما در این نمایش ایفای نقش می کند.این نمایش نیز در جشنواره سی ام جوایز کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه و ... را از آن خود کرده است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، آثار برگزیده جشنواره های تئاتر استان ها ،پس از ارزیابی نهایی برای حضور در یکی از سه بخش مسابقه تئاتر بین الملل، تئاتر ایران یک و تئاتر ایران دو معرفی خواهند شد.

گفتنی است سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از 22 بهمن تا 4 اسفند 1397 برگزار خواهد شد.

 

 




نظرات کاربران