در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیرخانه جشنواره

جدول اجراهای اولین جشنواره تئاتر استانی طنز فارسان منتشر شد

دبیرخانه اولین جشنواره تئاتر طنز استان چهارمحال و بختیاری(فارسان) جدول اجرای نمایشهای راه یافته به این جشنواره را منتشر کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری ، اولین جشنواره تئاتر طنز استان چهارمحال و بختیاری(فارسان) از امروز 11 الی 15 دی ماه در فرهنگ سرای شهرستان فارسان  آغاز خواهد شد.

فرشید بزرگ نیا رئیس انجمن نمایش چهارمحال و بختیاری در گفتگو با درگاه تئاتر استان گفت: اجرای های صحنه ای نمایش های اولین جشنواره تئاتر استانی طنز فارسان در سالن فرهنگ سرای شهرستان فارسان  به روی صحنه خواهدرفت و جلسات نقد بررسی آثار نیز با حضور انجمن منتقدان تئاتر استان در همان سالن برپا خواهد بود.

بزرگ نیا افزود: بر این اساس نمایش "ما چی داریم "به کارگردانی شجاع محمدی از ده چشمه روز سه شنبه در دو سانس 15 و 17:30  بعدازظهر به روی صحنه خواهد رفت.

او اظهار داشت:  در روزهای چهارشنبه،پنجشنبه، و جمعه در همین ساعات نمایش های خانه کاغذی به کارگردانی حسن مجیدی از شهرکردنمایش سوختن مداوم بر محور صندوق نسوز به کارگردانی رضا علوی از فرخشهر و نمایش توهم خوشبختی به کارگردانی پیام صفدری از فارسان به روی صحنه خواهند رفت.

بزرگ نیا افزود: محسن سلیمانی، قاسم اسماعیلی و فرزاد صفدری از هنرمندان استان داوری آثار دوره اول این جشنواره را به عهده دارند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، مراسم اختتامیه این جشنواره روز شنبه ۱۵ دیماه ساعت 15 در فرهنگ سرای فارسان  برگزار خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران