در حال بارگذاری ...
رییس انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری:

جشنواره استانی فرصت مغتنمی برای هنرمندان و گروه های نمایشی است

شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری از ۲۰ الی ۲۳ دی ماه میزبان سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجراستانی است.

به گزارش تئاترچهارمحال و بختیاری، رئیس انجمن هنرهای نمایشی این استان گفت: استان چهارمحال و بختیاری از 20 الی 23 دی ماه برای دومین سال متوالی میزبان رویداد بزرگ تئاتر ایران است.

فرشید بزرگ نیا افزود: در این جشنواره شش گروه شامل منتخبین جشنواره های استانی ،گروه منتخب جشنواره ی لاله های سرخ اندیمشک، گروه منتخب جشنواره ی کودک و نوجوان همدان و منتخبین جشنواره بین الملی فجر حضور دارند.

بزرگ نیا گفت: هنرمندان تئاتر استان و مردم خون گرم چهارمحال و بختیاری میزبان گروه های منتخب تئاتر استان های تهران،البرز،خوزستان (آبادان)  و کرمانشاه هستند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری افزود: در این جشنواره گروه  حرفه‌ای « بدن دیوانه» با اثر «هدیه مرموز » با بازیگری و کارگردانی «یاسر خاسب» نیز حضور دارد که تا کنون در چند فستیوال جهانی حضور موفق داشته در کشورهایی چون ایتالیا، آلمان، فرانسه، هلند، لهستان، سوئیس، تونس، برزیل، دانمارک، هند و آمریکا ... اجرا شده است.

بزرگ نیا برگزاری این جشنواره را فرصت مغتنمی برای هنرمندان و گروه های نمایشی استان و مخاطبین نمایش اعلام کرد و گفت: استان چهارمحال و بختیاری در برگزاری جشنواره های ملی و بین المللی موفق بوده و امیدواریم با حمایت مسئولین ارشد استانی بتوانیم دیگر جشنواره های ملی و بین امللی تئاتر را نیز در استان برگزار کنیم.

 سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجراستانی به میزبانی چهارمحال و بختیاری از 20 الی 23 دی ماه در تالار نمایش مهر واقع در میراباد غربی میدان ابوریحان برگزار خواهد شد.

گفتنی است جشنواره ی فجر استانی در سی و هفتمین دوره از جشنواره ی تئاتر فجر با گذر از هفت استان از 16 دی 1397 در اردبیل آغاز می شود و تا 19 دی در این استان اجرا می شود و سپس از 18 تا 21 دی در منطقه ی آزاد اروند، از 19 تا 22 دی در استان یزد، از 20 تا 23 دی در استان چهارمحال و بختیاری، از 21 تا 24 دی در استان لرستان، از 22 تا 25 دی در استان سیستان و بلوچستان و از 23 تا 26 دی در استان کرمانشاه ادامه پیدا می‌کند.




مطالب مرتبط

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

آغاز اجرای نمایش «رژگونه» در شهرکرد

نمایش «رژگونه» اثر شرکت کننده در همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری از 15 تا 20 اردیبهشت در پلاتوی نمایش امیرکبیر شهرکرد به روی صحنه می رود.

|

سیروس همتی داور سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری:

جای تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره‌های استانی خالی است
سیروس همتی داور سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری:

جای تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره‌های استانی خالی است

داور سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با اشاره به خالی بودن جای تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره‌های تئاتر استانی گفت: سرمایه‌گذاری و ارائه آموزش در این حوزه به دلیل اهمیت بُن‌مایه تئاتر کودک و نوجوان و ضرورت پشتوانه سازی برای آینده تئاتر لازم است.

|

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

جشنواره تئاتر استانی به عنوان با سابقه ترین رویداد هنری استان هر ساله با همدلی و همراهی هنرمندان تئاتر استان برگزار می شود چهره های هنری پنهانی که تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره هر سال انجام می دهند.

|

نظرات کاربران