در حال بارگذاری ...
بزرگ نیا دبیر سی هفتمین جشنواره تئاتر فجر استانی چهارمحال و بختیاری

هم زمان با جشنواره فجر استانی سالن‌های نمایش شهرستان های استان نیز فعال است

فرشید بزرگ نیا دبیر سی هفتمین جشنواره تئاتر فجر استانی و رئیس انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری در نشست خبری جشنواره تئاتر فجر استانی گفت: امسال تلاش داشته ایم به غیر از مرکز استان دیگر مناطق استان نیز اجرای نمایش داشته باشیم و هم زمان با جشنواره فجر استانی در مرکز استان سالن های نمایش شهرستان های دیگر استان را نیز فعال کنیم.

فرشید بزرگ نیا افزود: جشنواره ای با عنوان جشنواره نمایش های طنز در استان برگزار شد که ما هم زمان با جشنواره فجر استانی که در مرکز استان برگزار می شود نمایش های منتخب آن جشنواره را نیز در تماشاخانه های شهرستان های دیگر استان اجرا خواهیم گذاشت و همگی در برنامه  اجرای سی هفتمین جشنواره تئاتر فجر استانی چهارمحال و بختیاری است.

بزرگ نیا در جمع اصحاب رسانه استان گفت: در جشنواره تئاتر فجر استانی چهارمحال و بختیاری اجرای نمایشنامه خوانی از آثار برتولت برشت و همچنین نشست بررسی آثار برتولت برشت با حضور دکتر کمال الدین شفیعی از دیگر برنامه های اجرای این جشنواره است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: متاسفانه در استان مدیران ارشد استانی دغدغه فرهنگی و هنری ندارند و هیچ یک از مدیران استان به غیر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یکی دو سازمان فرهنگی دیگر کمکی به ما در برگزاری جشنواره نکردند.

دبیر جشنواره ضمن دعوت از خبرنگاران برای حضور در جشنواره تئاتر فجر استانی گفت: باید اصحاب رسانه به دیدن نمایش های جشنواره بیایند و با ارائه گزارش و مطلب اهمیت هنر و به خصوص هنر های نمایشی را به گوش مدیران ارشد استان برسانند.

او افزود: هنرمندان تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از هنرمندان فعال کشور هستند و امسال یک اثر نمایشی با عنوان « آنشرلی با موه های خیلی قرمز» از این هنرمندان در بخش اصلی جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارد.

دبیر جشنواره تئاتر سی هفتم فجر استانی اظهار داشت: انجمن نمایش و هنرمندان نمایش استان توانایی برگزاری جشنواره های مختلف هنری را در استان دارند و امیدوارم مسئولین ارشد استانی از خواب بیرون بیایند و به هنر و فرهنگ استان نیز توجه ویژه تری داشته باشند چرا که به جز با فرهنگ و هنرنمی توان مشکلات عمده ی استان را برطرف کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، نشست خبری سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر (بخش استانی) با حضور معاون سینمایی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیر جشنواره ، اعضای انجمن نمایش استان چهارمحال و بختیاری و اصحاب رسانه 16 دی ماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

 

 

 




مطالب مرتبط

دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری در نشست خبری مطرح کرد:

تئاتر یک هنر راهبردی و پیشران فرهنگ است
دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری در نشست خبری مطرح کرد:

تئاتر یک هنر راهبردی و پیشران فرهنگ است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و دبیر جشنواره سی پنجم گفت: تئاتر یک هنر راهبردی و پیشران فرهنگ است که اثرگذاری اجتماعی آن هم در قشر فرهیخته و هم در لایه‌های عمومی جامعه از اهمیت و درجه بالایی برخوردار است.

|

نظرات کاربران