در حال بارگذاری ...
شهرام کرمی در اختتامییه جشنواره فجر استانی چهارمحال و بختیاری گفت:

بیش از 100 کشور دنیا تقاضای حضور در جشنواره فجر را داشته اند

شهرام کرمی در اختتامییه جشنواره فجر استانی چهارمحال و بختیاری گفت:جشنواره تئاتر فجر در سراسر دنیا شناخته شده است. بیش از ۱۰۰ کشور دنیا تقاضای حضور در این جشنواره را داشته اند که خود نشان دهنده اعتبار این رویداد فرهنگی در کشور است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، شهرام کرمی گفت: این افتخاری است برای نظام ما  که ما در آستانه 40 سالگی انقلاب  سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر را برگزار می‌کنیم.
او افزود: بیش از 17 هزار هنرمند حرفه ای تئاتر در سراسر کشور فعال هستند. این آمار نشان دهند این است که برگزاری یک چنین جشنواره  ای  آن هم در این سطح در منطقه ای آسیا جز معتبر ترین جشنواره های تئاتر است.
مدیرکل هنرهای نمایشی کشور اظهار داشت: تئاتر هنری اندیشه ساز است تئاتر هنری است تئاتر ما از ابتدای انقلاب اسلامی دارای روح توسعه و گسترش بوده و باعث افتخار است که جامعه تئاتر پویا است و به رشد و اعتلای فرهنگ و جامعه کمک می‌کند.
او گفت: جامعه تئاتر با وجود محدودیت های مالی در چند سال اخیر به اعتلای این هنر کمک کرده و به جلو پیش رفته است.
کرمی ضمن سپاس از دست اندرکاران جشنواره فجر استانی چهارمحال وبختیاری افزود: بسیار خوشحالیم که استان چهارمحال و بختیاری برای دومین سال میزبان جشنواره تئاتر فجر استانی است .استقبال خوب مردم استان و هنرمندان از این جشنواره نیز بسیار خوشحال کننده است.
او گفت: برگزاری این رویداد خجسته را اتفاق خجسته و شایسته ای می دانم و خسته نباشید می گویم به مسئولین و هنرمندان تئاتر که به رشد این هنر والا کمک می کنید.
به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، اختتامیه سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر استانی چهارمحال و بختیاری عص یک شنبه 23 دی ماه با حضور مسئولین و هنرمندان تئاتر استان در تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار شد.




نظرات کاربران