در حال بارگذاری ...
در بخش مسابقه ایران (یک)

« آنشرلی با موهای خیلی قرمز» 28 بهمن در تالار حافظ تهران به صحنه می رود

نمایش « آنشرلی با موهای خیلی قرمز» به نویسندگی فراز مهدیان دهکردی و کارگردانی امیر بهاور اکبر پور دهکردی کاری از گروه نمایش خورشید که به بخش مسابقه تئاترصحنه ای ایران (یک) سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیداکرده است در ۲۸ بهمن در تالار حافظ تهران به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، در نمایش «آن شرلی با موهای خیلی قرمز» سید مهدی حسام الذاکرین، آرزو عبدالهی، مائده رفیعی و مهرداد حبیبیان به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش که درباره ی خواهر و برادری به اسم ماریلا و متیو است که تصمیم می گیرند پسر بچه ای را به فرزندی قبول کنند، اما به‌جای آن پسر بچه، دختر بچه ای به اسم آنشرلی وارد خانه شان می شود، پیش از این از دانشگاه شهرکرد در بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی شرکت و به عنوان یکی از آثار برگزیده معرفی شده است.

در این اثر، بهزاد صفار (تهیه کننده)، مائده رفیعی (دستیار کارگردان)، عادل محمدیان (طراح و پردازش نور)، امیربهاور اکبرپور دهکردی، بهزاد صفار (طراح صحنه)، صالح صمیمی (مدیر صحنه)،  ساناز مرتضی (منشی صحنه)، شیرین مختارپور، محمد فدایی، رضا حیدری و اردوان محمودیان (دستیاران صحنه)، سید مهدی حسام الذاکرین (طراح لباس)، آمنه عباسی (دوخت لباس)، مارال رحیم دزفولی (دستیار لباس)، مهرداد حبیبیان (آهنگ ساز و طراح موسیقی )، مسعود لندی (طراح پوستر و بروشور)، ارزو عبداللهی (گریم)، خدیجه احمدی (پردازش نور )، محبوبه حسام الذاکرین (ساخت عروسک)، علی رضا مروی (ساخت تیزر) و آمنه طاهرزاده، اردلان آشناگر و سیاوش رئیسی (به عنوان عکاس) با این گروه نمایش همکاری می کنند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری ، « آنشرلی با موهای خیلی قرمز»  بیست و هشتم بهمن ماه هزار و سیصد و نود و هفت ساعت 18:00 و 20:30 در تالار حافظ تهران به روی صحنه خواهد رفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران