در حال بارگذاری ...

حوزه هنری و سازمان آتش نشانی استان چهارمحال و بختیاری تفاهم نامه ی همکاری نمایشی امضا کردند

تفاهم نامه همکاری بین سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد و حوزه هنری برای برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی و اجرای نمایش خیابانی امضا شد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور گسترش و تعامل و همکاری بین نهادها و سازمان های مختلف ، اجرای برنامه های حمایتی؛ آموزشی؛ و ایجاد زمینه ی مناسب جهت بهره مندی از پتانسیل بالای هنر در ارائه ی مفاهیم مختلف در خصوص آسیب ها و صدمات اجتماعی، ایجاد یک فضای توام با آرامش روانی در محیط شهری؛ تفاهم نامه ای رسمی بین حوزه هنری انقلاب اسلامی  چهارمحال و بختیاری و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد امضا شده است.

حجت الله شیروانی افزود: فرهنگ و هنر بهترین گزینه برای  کمک به برون رفت از آسیب های اجتماعی است که حوزه هنری تلاش دارد با همکاری بین دستگاهی بتواند در این زمینه همکاری های بسزایی انجام دهد.

او گفت: باید قدردان مدیران فهیم سازمان آتش نشانی استان بود که با وقوف به اهمیت فرهنگ و هنر مصمم به زمینه سازی ایجاد فضایی با نشاط و شاداب در جامعه هستند وامیدواریم با توسل به پتانسیل هنرمندان استان بتوانند آسیب های جدی مراسم های آخر سال و فرهنگ سازی کاهش آن در پایان سال را به نمایش بگذارند.

مجید علی پور ریاست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد نیز گفت: بی‌شک با عنایت به اهمیت کنش‌های فرهنگی می‌توان مفاهیم ایمنی را نهادینه کرد.

علی پور افزود: با توجه به اهمیت مباحث پیشگیری، قطعا فرهنگ و هنر امکانات بدیع و موثری را پیش روی سازمان آتش نشانی می گذارد تا به صورت موثرتر وظایف ذاتی خود در حوزه‌ی آموزش و پیشگیری را عملیاتی کند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد اظهار داشت:  امروزه شهروندان، در حقیقت مخاطبان فعال آثار هنری و تولیدات فرهنگی هستند پس اگر فهم عمومی جامعه در سطح بالایی در نظر گرفته شود، به این نتیجه می رسیم که دیگر ابزارهای قدیمی و متدوال پاسخگوی نیاز جامعه نیست.

او گفت: اجرای همکاری های مشترک در برگزاری یک نمایشگاه تصویرسازی و تولید نمایش با موضوع پیشگیری از وقوع آسیب ها و صدمات ناشی از اتفاقات چهارشنبه ی آخر سال با رویکرد پیشگیرانه، آگاه سازی اقشار جامعه به ویژه نوجوان و جوان از فعالیت های این تفاهم نامه می باشد که امیدواریم با توجه به آثاری که تولید و ارائه خواهند شد، نهایت اثربخشی را شاهد باشیم.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، تفاهم نامه همکاری بین سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد و حوزه هنری چهارمحال و بختیاری صبح امروز 30 بهمن  با حضور ریاست، معاونین و کارشناسان هر دو سازمان در سازمان آتش نشانی شهرکرد به امضا رسید.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران