در حال بارگذاری ...
از سوی واحد نمایش حوزه هنری

نمایش «خواب های رنگی» در شهرکرد روی صحنه رفت

نمایش کودک و نوجوان خواب های رنگی به نویسندگی و کارگردانی ناصر محمودی و تولید واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در تماشاخانه مهر شهرکرد روی صحنه رفت.

ناصر محمودی نویسنده این اثر نمایشی در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: این اثر نمایشی تلاش دارد در فضایی شاد و آموزنده مشکلات استفاده از تکنولوژی های جدید و بازی های رایانه ای و همچنین غذاها و تنقلات مضر برای کودکان را به نمایش بگذارد.

محمودی افزود: متاسفانه امروزه کتاب و قصه در دنیای کودکان امروز کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و من تلاش کرده ام با یک اثر نمایشی طنز و شاد این موضوع را به خانواده ها و کودکانی که به دیدن نمایش می آیند گوشزد کنم .

این نویسنده و کارگردان تئاتر و تلویزیون گفت: کار کودک و نوجوان بسیار مشکل و دارای پیچید گی های خاصی است. من در این نمایش تلاش داشته ام پیام های خود را با اجرای نمایش و در فضایی کاملا شاد به گوش مخاطب برسانم که اکنون بعد از اجرا احساس می کنم تاثیر خود را بر مخاطب گذاشته است.

محمودی اظهار داشت: متن این اثر نمایشی را سال گذشته در جایزه نمایشنامه نویسی حوزه هنری استان شرکت دادم که در آنجا نیز رتبه نخست را از آن خود کرد و پس از آن به پیشنهاد حوزه هنری استان این اثر را اجرا کرده ام.

نویسنده و کارگردان نمایش خواب های رنگی افزود: با تماشای این نمایش ،کودک ترغیب به دنبال کردن  ،خواندن و مطالعه قصه های کهن و ادبیات داستانی و شفاهی  ایران می شود .

او گفت :  سید مهدی سلیمی،مهدی عسگری،محمد رضا لله گانی،بهاره غریبی،زهرا شاهقلی،مریم امانی، ابوالفضل قادریان  و غزل فرهادی در این نمایش ایفای نقش می کنند

محمودی افزود : موسیقی این اثر را احسان بسیم ساخته و از دیگر عوامل کار می توان به زهرا علیدادی، محسن قاسمی، علی توکلی،مریم مرادیان،اکرم اسماعیلی،نگار کریمی ، راضیه رحمانی، زهرا فتاحی، فاطمه قائد امینی، مهدی براتی، زهرا پیچک، پوریا ایزدی، آرمان براتی، شیدرخ محمودی اشاره کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان برای تماشای این نمایش می توانند از تاریخ 7  تا  15 اسفند به تماشاخانه مهر، واقع در شهرکرد، میرآباد غربی، میدان ابوریحان مراجعه نمایند.

گفتنی است این اثر نمایشی با هماهنگی آموزش و پرورش استان از نیمه دوم فروردین و اردیبهشت 98 نیز برای مدارس استان اجرا خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

ثریا امینیان داور  چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان
ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان

ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک معتقد است این همایش که به همت حوزه هنری و آموزشگاه تئاتر آرام برگزار شده می تواند نقطه شروع یک جریان بسیار تاثیر گذار در تئاتر استان باشد.

|

با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند

پس از بررسی آثار متقاضی حضور در چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری هیئت انتخاب 6 نمایش را جهت حضور در این رویداد معرفی و 3 نمایش را مشروط و منوط به بازبینی مجدد برای حضور معرفی کردند.

|

از سوی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری:

اجرای نمایش میدانی «ضامن» در مدارس شهرستان لردگان
از سوی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری:

اجرای نمایش میدانی «ضامن» در مدارس شهرستان لردگان

نمایش میدانی «ضامن» به نویسندگی سید اکبر دانیالی و کارگردانی حمیرا احمدی تولید دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری از روستای «باغ انار» در مدارس شهرستان لردگان اجرا شد.

|

نظرات کاربران