در حال بارگذاری ...

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری منصوب شد

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری از سوی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحل و بختیاری منصوب شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  گفت: به پیشنهاد انجمن هنرهای نمایشی استان کامیار معتمدیان از اعضای انجمن نمایش به عنوان دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

جواد کارگردان دهکردی افزود: سیاست چندین سال اخیر ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بر این است که در برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری از هنرمندان استان استفاده کند.

او گفت:  این سومین دوره از جشنواره های تئاتر استانی است که دبیری جشنواره تئاتر به عهده هنرمندان تئاتر استان قرار می گیرد و با توجه به عملکرد های قبلی برگزاری این جشنواره ثابت شده که بکارگیری هنرمندان تئاتر در دبیری جشنواره تئاتر استانی بسیار جشنواره را پویاتر و حرفه ای تر کرده است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری در این حکم که از سوی جواد کارگران دهکردی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری صادر شده آمده است: جناب آقای کامیار معتمدیان با توجه به تجارب، تخصص و شایستگی شما در عرصه هنرهای نمایشی، و نظر به پیشنهاد انجمن هنرهای نمایشی استان، به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان دبیر سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر استانی (استان چهارمحال و بختیاری‏‏‏/ شهرکرد‏‏‏/ شهریور ماه 1398) منصوب می نمایم.امید است در سایه الطاف خداوند هنرآفرین همواره پیروز و سربلند باشید.

کامیار معتمدیان متولد 1358 در شهرکرد است.معتمدیان کارشناسی کارگردانی نمایش از دانشگاه سوره اصفهان دارد و فعالیت نمایشی خود را از سال 1373 آغاز کرده و تاکنون در جشنواره های مختلف استانی،کشوری و ملی تئاتر توانسته جوایزی را ازآن خود کند. کارگردانی و بازیگری مهمترین تجربه های او در وادی نمایش است .  از آثاری که او کارگردانی کرده میتوان به  خیشخانه، مدار خاکستری، ضعیفه‌ها، جایی همین نزدیکی، سلول صفر و ... اشاره کرد. او مدیر گروه تئاتر خورشید شهرکرد است که در چندین سال اخیر با نمایش های حاشا، یک + دو و آنشرلی با موهای خیلی قرمز در جشنواره تئاتر فجر حضور داشته است.




نظرات کاربران