در حال بارگذاری ...
فرشاد صالحی هنرمند سینما ،تلویزیون و تئاتر:

هنر انقلاب یعنی هنری که از مردم وبرای مردم باشد

فرشاد صالحی هنرمند سینما تئاتر و تلویزیون در استان چهارمحال و بختیاری گفت: تعریف و ماهیت هنر انقلاب یعنی هنری که از مردم وبرای مردم باشد.

صالحی در گفتگو با روابط عمومی حوزه هنری درباره رشد آثار هنری انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته افزود:  هنر در حوزه تئاتر و سینما در 40 ساله انقلاب اسلامی رشد چشمگیری داشته که این رشد در سینما بیشتر بوده است.

او گفت: سینمای ایران اکنون در سطوح بین المللی دارای سبک وسیاق مشخصی است و درخششهای زیادی هم داشته که آثار سینمایی امروزه ما در ژانرهای مختلف در دنیا دیده می شود و حرفی برای خود در این صنعت دارند.

این هنرمند استان درباره علاقه مردم به آثار هنری انقلاب اسلامی اظهار داشت: علاقه مردم زمانی به آثار هنری رویکرد مثبتی می گیرد که هنر بر آنها تاثیر گذار باشد و این تاثیر گذاری برآمده از به وجود آمدن احساس همذات پنداری بین مخاطب و اثر خلق شده است.

صالحی افزود: وقتی آثاری با کیفیت نازل و زبانی شعارزده تولید شوند در واقع ضربه به فلسفه هنر انقلاب خواهند زد.

او درباره برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: گرامیداشت لحظات تاریخی همیشه باید به صورت ویژه ای برگزارشوند و این مراسم باید با تشکیل اتاقهای فکر و زمانبندی مناسب اجرا شوندوالبته اگر در طول سال  آثار مناسب در عرصه هنر تولید شود این بزرگداشت جنبه ارزشمند تری به خود می گیرد.

این نویسنده و کارگردان تلویزیون و سینما افزود: هنرمند برای تولید اثر مناسب نیاز به حمایت دارد هم از سوی مسئولین و هم مخاطب، هنرمند نیازمند آرامش  روحی و مالی توامان برای خلق اثر است.

وی اظهار داشت:  حوزه هنری همچون ارگانهای فرهنگی دیگر تلاش کرده است که برای تولیدات هنری حمایتهای لازم را انجام دهد انشالله این روند رشد بهتری به خود بگیرد.




نظرات کاربران