در حال بارگذاری ...

نمایش خیابانی « آب که می برد» در شهرستان فارسان اجرا شد

نمایش خیابانی «آب که می برد» کاری از گروه تئاتر خوشه فارسان به نویسندگی و کارگردانی « یاسر الله بخشی» به خاطر همدردی با مردم سیل زده‌ی ایران در مکان های گردشگری وتوریستی چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

یاسر الله بخشی کارگردان این اثر نمایشی در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش خیابانی « آب که می برد» به سفارش انجمن نمایش چهارمحال و بختیاری تولید شده است.

الله بخشی افزود: این نمایش با نگاهی به مناطق سیل زده استان تلاش دارد مشکلات جوانان استان را به نمایش بگذارد. هدف از اجرای این نمایش کاستن بحران های روحی مردم آسیب دیده از سیل از استان است.

او گفت: محمد جواد بهرامی و محمد اسلامی در این نمایش ایفای نقش می کنند و راضیه سلجوقی   و وحید اسکندری از عوامل تولیدی این نمایش می باشند.

الله بخشی اظهار داشت : نمایش خیابانی « آب که می برد» 15 الی 18 خرداد 1397  در مکان های تفریحی گردشگری استان پیرغار شهرستان فارسان ، چشمه دیمه شهرستان کوهرنگ  و  پارک قلمستان  اجرا شده است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، شهرستان‌های کوهرنگ و لردگان بیشترین میزان بارش را در سیلاب های فروردین 1398 در استان به خود اختصاص داده اند و بیش از 1500 میلیارد ریال  به کشاورزی، خانه های مردم روستایی و عشایری و زیر ساخت های استان خسارت وارد شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران